کد خبر : 1522061 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 19:35 | 95.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: فینال لیگ قهرمانان؟ این مشکل زیدان است!

ارنستو والورده، سرمربی موفق بارسلونا مدعی شد موضوع گارد افتخار برای او اهمیتی ندارد.

والورده: فینال لیگ قهرمانان؟ این مشکل زیدان است!

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی فردا شب میزبان رئال مادرید خواهد بود که قهرمانی این تیم مدتی قبل مسجل شده اما آنها به دنبال حفظ رکورد بی شکستی در لالیگا هستند. بعد از شکست در 2 ال کلاسیکوی اول برابر رئال مادرید در سوپرکاپ، تیم والورده در بازی رفت با 3 گل پیروز شد.

 

دیدار برابر رئال مادرید: "ال کلاسیکو، ال کلاسیکو است و بازی مهمی در طول فصل محسوب می شود اما خوشبختانه ما پیش از این بازی قهرمان شده ایم. هر دو تیم برای رقابتی دیرینه علاقمند به پیروزی در این دیدار هستند و رئال مادرید برای پایان دادن به روند ما به میدان خواهد آمد؛ پس من در انتظار بازی زیبایی هستم.

 

1300261

 

من اطمینان دارم فردا هر 2 تیم از بهترین بازیکنان خود بهره خواهند برد، در برنابئو فضای خوبی بر بازی حاکم بود و امیدوارم فردا نیز این اتفاق رخ دهد. هدف ما حضور رکورد است و با تمام وجود برای غلبه بر رئال مادرید تلاش خواهیم کرد زیرا معنای ال کلاسیکو را به خوبی می دانیم."

 

گارد افتخار: "ما بارها در مورد این موضوع صحبت کرده ایم اما انگار این همه صحبت اصلا مهم نیست. به هر حال گارد افتخار برای ما اهمیتی ندارد."

 

شرایط اینیستا: "فردا مشخص می شود که آیا اینیستا در ترکیب قرار خواهد گرفت یا نه زیرا این بازی بسیار مهم است اما او همین حالا نیز به دلیل عملکرد در بارسا و دستاوردهاش برای تیم ملی اسپانیا معرف حضور همه است و به هر استادیومی که می رویم این موضوع قابل دیدن است."

 

مصاحبه های اخیر زیدان: "لالیگا و لیگ قهرمانان هر 2 مهم هستند. فتح لیگ معرف عملکرد یک مربی در طول یک فصل است اما در لیگ قهرمانان نسبت به لیگ نامزدهای بیشتری برای قهرمانی وجود دارد. رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان رسیده و همه می دانیم این موضوع چقدر دشوار است اما آنها برای لالیگا نیز ارزش قائل هستند زیرا از دشواری فتح این جام نیز خبر دارند.

 

1287691

 

رئال مادرید و زیدان فینال لیگ قهرمانان را پیش رو دارند و این مشکل آنهاست اما من فرصت کافی برای آماده سازی بارسا داشتم و می دانم آنها با بهترین نفرات بازی خواهند کرد."

 

شایعات جذب گریزمان: "او بازیکن باشگاهی دیگر است و من نمی دانم که آیا لوییس سوارز از آینده گریزمان خبر دارد یا خیر."

 

فینال کیف بین رئال مادرید و لیورپول: "امیدوارم بهترین تیم قهرمان شود."

دیدگاه‌ها