کد خبر : 1522122 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 11:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

این درگیری قابل پیش بینی بود؛ چرا فدراسیون حساس نشد؟

واکنش مدیر سایپا به اظهارات رییس فدراسیون شنا

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا گفت: بازیکنان سایپا وارد درگیری نشدند و حتی خواستند جلوی بازیکنان حریف را بگیرند.

واکنش مدیر سایپا به اظهارات رییس فدراسیون شنا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مصاحبه ای با "ورزش سه" به تشریح جزییات اتفاقات و درگیری های بازی پایانی سوپرلیگ واترپلو میان تیم های سایپا و نفت امیدیه پرداخت. در حالی که سایپایی ها خودشان را در این اتفاق بی تقصیر می دادند؛ اما از سوی فدراسیون دیسکالیفه شدند و از جدول مسابقات کنار رفتند.


حسین خوش نظر، مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سایپا که در روز برگزاری مسابقه در استخر شیرودی حضور داشته، ضمن رد بخشی از صحبت های رییس فدراسیون شنا خواستار جلوگیری از تضییع حق باشگاه سایپا شد.


رضوانی با عدالت صحبت نکرده است


محسن رضوانی انسان باشخصیت و دوست داشتنی است و الان که می خواهم برخی از صحبت های او را نقض کنم، اذیت می شوم. با این حال باید بگویم عدالت چیز دیگری است. اینکه رییس فدراسیون اعلام کرده نیروی انتظامی آنجا بوده، اصلا درست نیست. چطور هیچ کدام از خبرنگاران و حاضران ماموران را ندیدند و فقط آقای رضوانی دیده است؟ من فیلم های درگیری را دارم که هیچ ماموری آنجا نیست.


چرا بدون نیروی انتظامی مسابقه برگزار شد؟


در این مسابقه حسن میرزاآقابیک که از پیشکسوتان ورزش هم هست، حضور داشت. او به محب، رییس کمیته واترپلو قبل از شروع بازی گفت وقتی نیروی انتظامی در سالن نیست، مسابقه از شکل قانونی خارج می شود. محب هم با اینکه این صحبت را پذیرفت، اعلام کرد ماموران حراست مجموعه شیرودی هستند و مشکلی پیش نمی آید. در واقع این کمبود از سوی یکی از مسئولان فدراسیون مورد قبول قرار گرفته است. وقتی برخوردها تمام شد و چراغ های استخر را خاموش کردند، ماموران انتظامی با توجه به اینکه تصور می کنم با پلیس تماس گرفته شده بود، به استخر رسیدند.


این درگیری ها قابل پیش بینی بود


فدراسیون باید پیش بینی چنین اتفاقاتی را می کرد. تماشاگران ۲ تیم در یک جایگاه قرار داشتند و مشخص بود که چنین اتفاقاتی رخ می دهد. سال قبل در امیدیه مسائل زیادی را برای ما پیش آوردند و برای داور چاقو کشیدند. باید فدراسیون به خاطر این سابقه هم که شده روی این مسابقه حساس می شد و زوم می کرد. اصلا شرایط برگزاری یک مسابقه حضور پزشک، اورژانس و نیروی انتظامی است.


با بطری و دمپایی تماشاگران ما را زدند


همانطور که گفتم فیلم این درگیری ها موجود است. بازیکنان تیم امیدیه ماجرا را شروع کردند. بازیکنان آنها به سمت تماشاگران بطری پرتاب کرد. سپس دروازه بانشان دمپایی به سمت سکوها پرتاب کرد و بازیکنان دیگر این تیم هم وارد درگیری شدند و روی سکو رفتند. هیچ کدام از بازیکنان سایپا وارد این درگیری نشدند.


مسئول مسابقه دستور خروج از آب را داد


نمی دانم چطور ما را هم دیسکالیفه کردند. بازیکنان سایپا وارد درگیری نشدند و حتی خواستند جلوی بازیکنان حریف را بگیرند. ابتدا بازیکنان ما کنار استخر نشستند و بعد از آن هم وارد آب شدند. فیلمش را دارم که مسئول برگزاری مسابقات به بازیکنان سایپا می گوید از آب بیرون بیایید. حالا چطور دوستان در فدراسیون می گویند طبق قانون ما را دیسکالیفه کردند؟ نباید حق سایپا به این راحتی تضییع شود.

دیدگاه‌ها