کد خبر : 1522183 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 13:16 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهانی‌ها و ذوبی‌ها فولادشهر را پر می‌کنند

اتحاد اصفهانی‌ها برای مقابله با استقلال

اصفهانی ها برای صعود نماینده شهرشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارند فارغ از رنگ ها و تیم ها در ورزشگاه حاضر شده و ذوب آهن را به سوی موفقیت تشویق کنند.

اتحاد اصفهانی‌ها برای مقابله با استقلال

به گزارش " ورزش سه" صعود دوتیم استقلال و ذوب آهن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا دو نماینده ایران در این مسابقات در دوبازی رفت و برگشت به مصاف یکدیگر بروند.  اولین بازی این دوتیم در اصفهان برگزار خواهد شد و از همین رو هواداران فوتبال در اصفهان هم پیمان شده اند تا در این بازی فارغ از رنگ ها از تیم شهرشان حمایت کنند.


در کمتر از 48 ساعت مانده به دیدار حساس و بزرگ مرحله یک هشتم نهایی از اصفهان خبر می رسد که کارستادی برای جذب هواداران اصفهانی آغاز شده است. در اصفهان البته که سپاهان از ذوب آهن پرطرفدارتر است اما قراراست که هواداران سپاهان نیز در این بازی به ورزشگاه آمده و از ذوب آهن حمایت کنند.


این موضوع بی شک بر جذابیت های بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میان دو نماینده ایران خواهد افزود چرا که دیگر ورزشگاه اصفهان نیز با هواداران پرشمار استقلالی مواجه نخواهد شد. با این وصف استقلالی ها روز سه شنبه باید در انتظار یک ورزشگاه پر از طرفداران ذوب آهنی باشند و ذوبی ها به معنای واقعی طعم میزبانی را خواهند چشید.

دیدگاه‌ها