کد خبر : 1522238 | 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:58 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلسفه‌ام پیروزی در حداکثر بازی و دستیابی به جام‌هاست

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط نامناسب حریف از کار سخت شاگردانش برای دستیابی به نتیجه صحبت کرد.

فلسفه‌ام پیروزی در حداکثر بازی و دستیابی به جام‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از جدال با الجزیره امارات با اشاره به فصل ناموفق حریف اعلام کرد آنها در این دیدار به دنبال این هستند تا با کسب نتیجه ناکامی گذشته را تحت شعاع قرار دهند.


وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: الجزیره در تلاش است تا در این بازی خانگی نتیجه خوبی بگیرد تا کل فصل خود را نجات دهد.


برانکو ادامه داد: ما در این بازی سیدجلال حسینی را به عنوان کاپیتان اول در اختیار نداریم ولی دیگر بازیکنان در سلامت کامل و در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند. ما جاه طلبی خودمان را برای کسب موفقیت همچنان خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی جوانمردانه و زیبا را اجرا کنیم و امیدوارم بازی را با پیروزی خاتمه دهیم و با دست پر به ایران بازگردیم.


برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه به نظر بازی فردا به چه شکل و روندی دنبال خواهد شد گفت: پیش از هر چیز من همیشه انتظار دارم که تیمم خوب بازی کند. در ضمن این آخرین شانس الجزیره است که فصل جاری را برای خود تبدیل به فصلی خوب کند. تن کاته را کاملا می‌شناسم و کاملا از فلسفه او آگاه هستم. الجزیره بازیکنان خوبی نیز دارند و ما کاملا برابر بازیکنان خطرناک حریف آماده هستیم. ما همیشه اصرار به اجرای فلسفه خودمان داریم. فلسفه ما هم این است که بیشترین پیروزی ممکن را به خودمان اختصاص دهیم.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگار اماراتی در خصوص شرایط لیگ این کشور گفت: کاملا با لیگ این کشور (امارات) آشنا هستم. خودم در اینجا حضور داشتم.


وی ادامه داد: الجزیره در 5 بازی اخیر 4 باخت و یک برد داشته اما این دلیل بر کیفیت آن نیست. من بازی این تیم را مقابل الوحده دیدم و در واقع نتایج اخیر این تیم گویای کیفیت تیم در زمین نبوده و ما انتظار یک بازی سخت را داریم و خودمان را برای آن آماده کردیم.


برانکو در پاسخ به سوالی در این رابطه که با حضورش در ایران و تیم پرسپولیس سقف آرزوهای هواداران این تیم بزرگ رویایی‌تر شده و آیا قادر خواهد بود آنها را به قهرمانی آسیا برساند گفت: این خصیصه و در ذات فوتبال است که همیشه به دنبال بهترین‌ها باشید. هر تیمی انتظار دارد که در تک تک بازی ها به دنبال برد باشد. فوتبال ایران با حداقل 40 میلیون طرفدار تیم را کاملا تحت فشار قرار می‌دهد تا برای برد بجنگد. اما ما مدت‌ها این فشار را پذیرفته‌ایم و با این فشار که تبدیل به سرنوشت ما شده، با اشتیاق کارمان را دنبال می کنیم و فلسفه کارمان این است که به دنبال حداکثر جام ها و پیروزی‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها