کد خبر : 1522343 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: پیش بینی ام نسبت به ال کلاسیکو اشتباه بود

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد که پیش بینی او نسبت به بازی شب گذشته رئال مادرید و بارسلونا کاملا اشتباه بوده است.

والورده: پیش بینی ام نسبت به ال کلاسیکو اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده شب گذشته میزبان رئال مادرید بودند و در حالی که تکلیف قهرمانی لالیگا پیش از این دیدار مشخص شده بود، به مصاف سپیدپوشان رفتند. بارسا دو بار از رئال پیش افتاد ولی در نهایت بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. هیجان کاملا بر بازی مسلط شده بود و در جریان بازی درگیری‌های متعددی را شاهد بودیم. پس از بازی، والورده تاکید کرد که پیش بینی اش از بازی اشتباه بوده است.

 

 

1300600

 


او گفت:" بازی به هیچ وجه بی حال نبود. خیلی بازی هیجانی و سرحالی را تماشا کردیم. بازی سنگینی بود و ما می‌دانستیم که این بازی‌ها چگونه هستند و باید چگونه در آنها ظاهر شد. شروع خوبی داشتیم ولی هر دو گل مادرید ضربه سختی به ما بود.

 

بازی با کارت زردهایش پیچیده شده بود. سخت جنگیدیم و تلاش کردیم. مشخص بود که سعی داشتیم بازی از دستمان خارج نشود و در پایان می‌توانستیم حتی برنده باشیم.

 

والورده درباره حفظ رکورد شکست ناپذیری گفت:" رسیدن به چنین دستاوردی فوق العاده است. باید جدیت را حفظ کنیم و این موضوع خیلی مهم است.

دیدگاه‌ها