کد خبر : 1522391 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 12:43 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی دست باشگاه سپیدرود را باز گذاشته

جادوگر توپ را به زمین مالک انداخت

بعد از جلساتی که میان علی کریمی و مسئولان باشگاه سپیدرود برگزار شد حالا همه چیز منوط به تصمیم این باشگاه برای ادامه همکاری است.

جادوگر توپ را به زمین مالک انداخت

به گزارش" ورزش سه" طی دو روز اخیر مساله ادامه همکاری علی کریمی و باشگاه سپیدرود یکی از اخبار چالشی رسانه ها بود. بعد از پایان مسابقات لیگ برتر و بقای سپیدرود در لیگ، مساله ادامه همکاری علی کریمی مطرح شد و این در حالی بود که کریمی دو فصل دیگر با سپیدورد قرارداد دارد.


براساس متن قراردادی که خود کریمی در کانال تلگرامی اش مدتی قبل منتشر کرد مبلغ قرارداد او چیزی بالغ بر دومیلیارد تومان است. با این وصف و در حالی که انتظار می رفت سپیدرودی ها با توجه به حفظ تیم و محبوبیت ویژه ای که کریمی در رشت دارد به فکر ساختن تیمی پرقدرت برای فصل آینده باشند اما خیلی زود مشخص شد که چالش ها و موانع زیادی برای این مهم وجود دارد.


انتشار دستورالعمل هشت بندی از سوی هیات مدیره و پیدایش غیرمنتظره کمیته فنی باعث شد تا ادامه همکاری طرفین منوط به جلساتی باشد که میان مالک و کریمی برگزار می شود. روز شنبه قرار بود جلسه ای میان کریمی و مالک باشگاه برگزار شود. هرچند مالک باشگاه در جلسه حاضر نشد و هیات مدیره هم اعلام کرد این جلسه باید در رشت برگزار شود جادوگر در هتل آزادی با یکی از دوستان نزدیک مالک باشگاه جلسه برگزار کرد.

 

  • توپ در زمین مالک


اما براساس اخباری که به دستمان رسیده روز گذشته نیز کریمی جلسات طولانی در رابطه با آینده اش در سپیدرود برگزار کرده است. واقعیت این است که دستورالعمل هشت بندی که هیات مدیره منتشر کرد به نوعی سنگ بزرگی پیش پای آینده کاری کریمی در سپیدرود به حساب می آمد و به نظر می رسید که تصمیم گرفته شده تا شرایط را به گونه ای طراحی کنند که کریمی خودش از سپیدورد جدا شده و باالطبع قید مبلغ قراردادش را هم بزند. حتی گفته شد مسایلی چون اینکه علی کریمی مدرک A فیفا را ندارد نممکن است دستمایه یک چالش حقوقی میان جادوگر و باشگاه شود هرچند حرف های رئیس هیات فوتبال استان گیلان نشان داد که آن ها شرایط سپیدرود را زیرنظر داشته و از همان ابتدا مخالفتشان را با چنین روش هایی اعلام کردند. با این وصف اما آخرین خبرها حاکی است که در حال حاضر و بعد از مذاکرات طولانی همه چیز منوط به تصمیم باشگاه است. باشگاه یا باید با کریمی ادامه همکاری داده و خواسته های او را برآورده کند و یا آنکه با او قطع همکاری کرده و خسارت این برکناری را هم بدهد.  


کریمی دست باشگاه را برای تصمیم گیری بازگذاشته است و حتی به مسئولان باشگاه گفته است در صورت عدم همکاری قصد دارد تا زمانی که در این باشگاه بوده پول بگیرد. در واقع کریمی خواهان تسویه حساب تا این زمان است و این یعنی جادوگر حتی نسبت به حق و حقوقش نیز کوتاه خواهد آمد. باید دید آیا مسئولان سپیدرود جادوگر محبوب و بلندپرواز فوتبال ایران را برای یک فصل دیگر روی نیمکت تیمشان حفظ کرده و یا آنکه همکاری کریمی و سپیدرود تنها بعد از یک نیم فصل به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها