کد خبر : 1522417 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 14:53 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: امیدواریم از استقلال گل نخوریم

سرمربی ذوب آهن عقیده دارد که بازی سختی برابر استقلال پیش روی این تیم است.

قلعه نویی: امیدواریم از استقلال گل نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی ذوب اهن با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: فردا بازی سختی مقابل استقلال داریم، چون دو تیم ایرانی در این مرحله رودروی هم قرار می‌گیرند. یکی از دو تیم باید حذف شوند که این قضیه سخت است. استقلال شرایط خوبی دارد، ما هم شرایط خوبی داریم.

 

وی در ادامه صحبت های خود تصریح کرد ما هفته به هفته بهتر شدیم و نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کردیم. استقلال نقاط قوتی دارد که در این یک هفته روی آنها کار کردیم. نقاط قوت آنها بین هافبک و خط حمله است که باید این نقاط را قطع کنیم. قهرمانی استقلال در جام حذفی را تبریک می‌گویم. این قهرمانی از نظر روحی روانی به آنها کمک می‌کند، اما ما ذوب‌آهن هستیم و می‌خواهیم از پوئن میزبانی استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان این جمله که دو تیم دوست نداشتند برابر یکدیگر قرار گیرند، خاطرنشان کرد: بازی با استقلال دو نیمه دارد. نیمه اول در اصفهان و نیمه دوم در تهران است. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم و در نهایت صعود کنیم. اتفاقات فوتبالی هم در نتیجه بازی تأثیرگذار است و امیدوارم این اتفاقات به سود ما رقم بخورد.

 

قلعه‌‌نویی درباره محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا تصریح کرد: تقریبا از روزی که کارمان را شروع کردیم، معدود بازی‌هایی است که نه محروم داریم، نه مصدوم. رسیدن به ترکیب اصلی برای ما سخت بود.

 

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی ذوب‌آهن و تدابیرش برای بازی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات ما به نیم فصل اول برمی‌گردد. ما 7 نفره بازی می‌کردیم و تیمی که 7 نفره بازی کند، آسیب پذیر خواهد بود. در نیم فصل دوم شرایط متفاوت شد و در سه بازی آسیایی در اصفهان تنها یک گل دریافت کردیم و در لیگ هم جزو بهترین‌ها در خط دفاعی بودیم. ما در نیم فصل اول بازیکنان محدودی داشتیم و مشکلاتی ایجاد کرد. امیدوارم فردا گلی نخوریم.


قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش خستگی استقلال می‌تواند در دیدار فردا تأثیرگذار باشد، گفت: استقلال در بهترین شرایط خودش قرار دارد. ما هم در زمانی که این تیم درگیر فینال جام حذفی بود یک بازی درون‌تیمی را برگزار کردیم. این سوال را باید از شفر بپرسید اما ما هم تمام تلاشمان را برای موفقیت در این دیدار انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم از بازی درون تیمی‌مان نهایت استفاده را برای دیدار فردا انجام دهیم.


وی در مورد نقش هواداران ذوب‌آهن در دیدار مقابل استقلال تصریح کرد: استقلال از تیم‌های پرطرفدار ایران است. همه می‌گویند تماشاگران یار دوازدهم هستند اما من تصورم این است که آنها یار اصلی ما هستند و خیلی می‌توانند تأثیرگذار باشند. ما در دیدارهای این فصل خودمان از این پتانسیل به خوبی استفاده نکردیم اما امیدوارم در دیدار مقابل استقلال هوادارانمان به ورزشگاه بیایند. قانون می‌گوید 10 درصد ورزشگاه باید به تیم میهمان برسد اما وقتی سکوها خالی است چرا باید هواداران بیرون از استادیوم بمانند. زمانی که من در تراکتورسازی بودم برای بسیاری اتفاق افتاد که 30 الی 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی داشتیم.


سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: وقتی سکوهای ورزشگاه خالی است چرا تماشاگران به ورزشگاه نیایند؟ یک بحث قانون وجود دارد و یک بحث تماشاگر به نظرم اگر استادیوم خالی بود نباید تماشاگران میهمان پشت دروازه‌ها و روی چمن بنشینند. باید نهایت استفاده از سکوهای ورزشگاه شود.


قلعه‌نویی در واکنش به سوال خبرنگاری آیا دیدار فردا مقابل استقلال آخرین بازی است که او هدایت ذوب‌آهن را در ورزشگاه فولادشهر دارد، گفت: این سوال حاشیه‌ای است. فردا هم بازی تمام می‌شود. ما یک برنامه داریم که اگر سال دیگر این جایگاه را پیدا نکنیم یعنی پیشرفتی نداشته‌ایم. من همیشه در زمان یارگیری به فکر پیشرفت تیمم بودم. ضمن اینکه سال آینده سپاهان و تراکتورسازی به رقبای ما اضافه خواهند شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم‌هایی مانند الدحیل قطر هزینه‌های زیادی می‌کنند. ما برنامه داریم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم. برنامه‌ام را ارائه داده‌ام و تصمیم‌گیرنده نهایی باشگاه است. اگر قبول کنند خوشحال می‌شوم سال آینده هم در ذوب‌آهن باشم و اگر این کار را نکنند حتماً من را نمی‌خواهند.


قلعه‌نویی درباره درخواست شفر برای تغییر ساعت تمرین امروز استقلال گفت: ما برای هر تمرین برنامه داریم. ما به عنوان تیم میزبان قبول کردیم تمرین آنها در ساعت 18 برگزار شود. این رسم میهمان نوازی است. وقتی آقای شفر درخواست تغییر ساعت تمرین کردند، قبول کردم و مخالفتی با درخواست استقلالی‌ها نکردم. در بازی‌های قبل، ساعت تمرین را به خاطر درخواست تیم‌های میهمان تغییر دادیم. از باشگاه سایپا و پیکان هم تشکر می‌کنم به خاطر تغییر ساعت تمرین‌هایی که از آنها خواسته بودیم. کاری که باید می‌کردیم را انجام دادیم و هیچ منتی نیست.

دیدگاه‌ها