کد خبر : 1522501 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 21:05 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور - امیری؛ قفل‌شکن های تکراری ابوظبی

دو بازیکن تهاجمی پرسپولیس دوباره در امارات عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند.

علیپور - امیری؛ قفل‌شکن های تکراری ابوظبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد نیمه نخست بازی مقابل الجزیره امارات را با برتری به پایان برساند.

در اواسط نیمه اول این دیدار وحید امیری با یک سانتر بسیار زیبا تک مهاجم پرسپولیس را صاحب موقعیت کرد و علی علیپور هم با ضربه سر تماشایی خود دروازه الجزیره را فروریخت.

 

این دو بازیکن که سازنده و زننده گل نخست پرسپولیس در بازی امشب بودند، پیش از این هم در بازی‌هایی که پرسپولیس در شهر ابوظبی انجام داده بود، تخصص خود در باز کردن گره بازی را نشان داده بودند.

فصل گذشته در مرحله گروهی پرسپولیس در خانه الوحده به میدان رفت و در دقایق ابتدایی آن بازی بود که امیری گل نخست سرخپوشان را به ثمر رساند. پیروزی خفیف سرخ‌ها در آن بازی که پایه‌گذار صعود از گروه شد، مرهون گل زودهنگام امیری بود.

 

همچنین در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی فصل پیش که پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در ابوظبی برگزار کرد، علی علیپور با یک فرار زیبا در دقایق نخست تیم برانکو را پیش انداخت تا گام مهمی در راه صعود تیمش به نیمه‌نهایی برداشته باشد.

حالا شماره ۱۹ و ۷۷ پرسپولیس با همکاری یکدیگر قفل دروازه یک تیم دیگر را در کشور امارات گشوده اند و می‌خواهند سرنوشت شیرین مشابهی را برای قهرمان ایران رقم بزنند.

دیدگاه‌ها