کد خبر : 1522524 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 22:38 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی پرماجرا، شانسی که پوچ شد

در حالی که کمتر از 10 دقیقه به پایان دیدار پرسپولیسی ها برابر الجزیره باقی مانده بود یک پنالتی آنها به کسب امتیاز از این بازی امیدوار کرد.

پنالتی پرماجرا، شانسی که پوچ شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخ پوشان که نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند در نیمه دوم موفق نشدند از گل مهم خود دفاع کنند و به ناگاه دو بار دروازه خود را باز شده دیدند اما در حالی که تنها هفت دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود اعلام یک خطا درون محوطه جریمه توسط داور یک پنالتی به موقع برای سرخ پوشان به همراه داشت. این پنالتی که اعتراض شدید بازیکنان تیم الجزیره را به همراه داشت مشخص نبود به دلیل خطای هند بازیکن الجزیره گرفته شد یا به خاطر خطای مدافع این تیم روی احمدزاده و یا برخوردی که با امیری در محوطه جریمه اتفاق افتاد. 


هر آنچه که بود سوت داور این دیدار در این دقیقه یک ضربه پنالتی برای سرخ پوشان به همراه داشت اما پرماجرا بودن این ضربه به همین جا ختم نشد. گادوین منشا که پشت این توپ ایستاد ضربه بدی را روانه دروازه حریف کرد که توسط گلر حریف مهار شد اما در حالی که مهاجم سرخ ها به دنبال زدن ضربه ریباند بود پرچم های پیاپی کمک داور بلند شد و به دلیل زودتر وارد محوطه شدن بازیکنان، قاضی میدان را مجبور به تکرار این ضربه کرد. 


این اتفاق که باز هم اعتراض شدید تیم میزبان را به دنبال داشت یک خوش شانسی محض برای پرسپولیسی ها محسوب می شد که آنها می توانستند با حفظ آن به امتیازی ارزشمند در امارات دست پیدا کنند. اعلام دوباره زدن پنالتی در حالی توسط داور اعلام شد که کمتر داوری این خطای کاملا قانونی را اعلام می کند تا ضربه حساس تکرار شود. 
به هر حال این پنالتی پرماجرا شانس مهمی برای برانکو و تیمش بود و در حالی که آنها باید از آن دفاع می کردند تا بتوانند با تساوی بازی را به پایان برسانند که این اتفاق در نهایت نیفتاد تا یکی از معدود شانس هایی که نصیب سرخ پوشان شد در نهایت پوچ از آب دربیاید و سودی برای آنها نداشته باشد.

دیدگاه‌ها