کد خبر : 1522525 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 22:39 | 89.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو گل پس انداز خوبی برای بازی برگشت است؛

برانکو: الجزیره مستحق پیروزی بود

برانکو ایوانکوویچ معتقد است که در مقابل الجزیره شاگردانش سه اشتباه باورنکردنی مرتکب شده اند.

برانکو: الجزیره مستحق پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار برابر الجزیره که با شکست 3 بر 2 شاگردانش همراه بود، با صحبت هایش را در مورد کلیات بازی آغاز کرد و گفت: به نظرم الجزیره مستحق پیروزی بود، چرا که ما سه اشتباه شدید داشتیم و در لیگ قهرمانان آسیا نباید چنین اشتباهاتی بکنیم.


وی ادامه داد: البته نتیجه ای که به دست آوردیم، نتیجه بسیار خوبی است و امیدواریم که با یک پیروزی یک بر صفر یا 2 بر 1 در ورزشگاه آزادی به مرحله بعدی صعود کنیم. ما اشتباهات باورنکردنی و بدی را انجام دادیم؛ اشتباهاتی که نباید در چنین تورنمنتی انجام دهیم.


برانکو با اشاره به مصدومیت کمال کامیابی نیا عنوان داشت: البته مصدومیت کمال کامیابی نیا در دقایق پایانی به ضرر ما تمام شد. دو گلی که زدیم پس انداز خوبی است ولی باید بازی بعدی را ببریم و برای پیروزی به میدان می رویم.


سرمربی کروات پرسپولیس اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد. ما امروز 2 گل کاملا بی دلیل خوردیم و اشتباهاتی که امروز انجام دادیم نباید در بازی برگشت تکرار شود. البته برای پیروزی در بازی بعدی و صعود نیاز داریم منسجم تر، متحدتر و منظم تر بازی کنیم. نسبت به الجزیره تیم بهتری هستیم و شانس و توان پیروزی را داریم، اما همانطور که فکر می کردم بازی سختی بود. پیش بینی ام درست از آب درآمد و بازی را باختیم ولی می توانست اوضاع بهتر از این برای ما تمام شود.

دیدگاه‌ها