کد خبر : 1522536 | 17 اردیبهشت 1397 ساعت 22:55 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

السد قطر 2 الاهلی عربستان 1

برد خطرناک یاران ژاوی در خانه

شاگردان فریرا در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان علیرغم موقعیت های فراوانی که داشتند با حداقل اختلاف توانستند به برتری برسند.

برد خطرناک یاران ژاوی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی در قطر بین دو تیم السد قطر و الاهلی عربستان برگزار شد. دیداری که علیرغم موقعیت های فراوان السدی ها در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید. 


آنها که نیمه اول بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند در نیمه دوم به عنوان تیم بازنده زمین را ترک کردند. السدی ها در دقایق 3 و 28 توسط بوعلام خوخی به گل رسیدند تا نشان دهند می توانند به یک پیروزی پرگل و راحت دست پیدا کنند اما پس از پایان نیمه اول و آغاز 45 دقیقه دوم اوضاع به گونه ای دیگر پیش رفت و ژاوی و یارانش هر چه کردند نتوانستند به دروازه حریف خود برسند و اتفاقا در دقایق میانی یک بار دیگر نیز دروازه خود را باز شده دیدند. 


قطری ها که با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بودند پس از باز شدن دروازه خود، بر شدت حملات افزودند تا بتوانند اختلاف گل با حریف را بیشتر کنند و به همین دلیل فرصت های فوق العاده ای را روی دروازه عربستانی ها ایجاد کردند اما همه آنها را با بی دقتی و در کمال ناباوری از دست دادند تا با حداقل اختلاف به برتری برسند و بازی برگشت خود را با استرس آغاز کنند.

دیدگاه‌ها