کد خبر : 1522683 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 16:11 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

به احترام هوادار

پرسپولیس! لطفا خوب بازی کن

هواداران باشگاه پرسپولیس از بازیکنان و عوامل تیمشان توقع دارند با ارائه یک بازی درخشان مقابل الجزیره علاوه بر صعود به مرحله بعدی آسیا، پایان خوشی برای آن‌ها رقم بزنند.

پرسپولیس! لطفا خوب بازی کن

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته، از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف الجزیره امارات رفت و با ارائه نمایش ضعیف و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف سرسخت خود شد.


بعد از سوت پایان مسابقه و در کنفرانس خبری بعد از بازی، سرمربی قرمزپوشان هم به نمایش برتر حریف اماراتی اعتراف کرد و معتقد بود حق آن‌ها بوده است که برنده این نبرد حساس باشند. اما مباحث فوق پایان این قائله نبود و هواداران پرسپولیس با هجوم به فضای مجازی از نحوه بازی شاگردان برانکو در جدال با الجزیره ناراضی بودند. برخی از آن‌ها پا را فراتر گذاشتند و به نحوه عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ هفدهم معترض بودند.


در این رابطه می‌توان گفت که پرفسور کروات آنقدر در پرسپولیس خوب کار کرده که سطح توقعات هواداران این تیم را بالا برده است. برانکو برای سکوهای سرخ در این سه سال اخیر قاب ماندگار کم ثبت نکرده است. از نایب قهرمانی لیگ پانزدهم که شیرین‌تر از قهرمانی بود و برد پرگل 4 بر 2 در دربی تهران و در ادامه کسب قهرمانی مقتدر در لیگ شانزدهم و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، همه و همه از خاطرات ماندگار مرد شیرین پرسپولیس است. اما این پایان هنرنمایی برانکو بر روی نیمکت‌ قرمزپوشان نبود. سرخ‌پوشان با هدایت مربی خود هفته‌ها مانده به پایان لیگ هفدهم قهرمانی خود را قطعی کردند اما ارائه نمایش‌های ضعیف به خصوص در نیم فصل دوم مسابقات باعث نارضایتی هواداران شدند.


در این بین از مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان پرسپولیس و افت برخی از آن‌ها به راحتی نباید گذشت و می‌توان دلایلی برای نمایش ضعیف قهرمان ایران دانست. اما نمایش دور از انتظار پرسپولیسی‌ها در بازی شب گذشته مقابل الجزیره، انتقادات از این تیم را به اوج خود رساند و پس از مدت‌ها همگان را حیرت زده کرد.


شاید زمانی پایانی شیرین برای هواداران پرسپولیس رقم می‌خورد که بازیکنان این تیم به خود بیایند و با ارائه یک بازی درخشان مقابل الجزیره در ورزشگاه آزادی راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هموار کنند. بی شک در این راه هواداران هم نباید تیم محبوب خود را تنها بگذارند و با حضور پرشمار خود در استادیوم آزادی فضا را بیش از پیش برای حریف اماراتی سنگین کنند تا با کسب یک برد شیرین برای تیمشان، خاطرات تلخ این فصل را فراموش کرده و امیدوار به فصل آینده باشند.

دیدگاه‌ها