کد خبر : 1522692 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 17:47 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرار روسونری از محرومیت

خبر خوب برای میلانی ها از جانب یوفا

باشگاه میلان با وجود نگرانی‌هایی که بابت محروم شدن از رقابت‌های اروپایی فصل آینده داشت، توانست رضایت یوفا را برای حضور در لیگ اروپا جلب کند.

خبر خوب برای میلانی ها از جانب یوفا

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته میلان بودجه‌ ای هنگفت که با درآمدهایش تراز نبود، صرف خرید بازیکنان جدید کرد و بابت تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا توبیخ شد.

گفته می‌شد که از سوی یوفا برای میلان مجازات‌هایی در نظر گرفته خواهد شد که یکی از آنها سلب سهمیه شرکت در رقابت‌های اروپایی فصل 18-2019 بود اما یوفا امروز اعلام کرد که 14 باشگاه از سری A مجوز حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کرده‌اند که میلان هم یکی از آنها است.

 

 

1290886

 

 

طبق اعلام یوفا تمام تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا منهای کالیاری، کیه‌وو، کروتونه، بنونتو و اسپال، در صورت کسب سهمیه، اجازه حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را دارند و هلاس ورونا هم باید درخواست خود را مجددا ارسال کند.

 

به این ترتیب تیم هشتم این فصل سری A نمی‌تواند امیدی به گرفتن سهمیه لیگ اروپای فصل آینده داشته باشد، اتفاقی که در صورت محرومیت میلان رخ می‌داد.

شاگردان جنارو گتوسو در این فصل شانسی برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان ندارند اما در صورتی که فردا شب یوونتوس را در فینال جام حذفی شکست دهند سهمیه لیگ اروپا را خواهند گرفت. روسونری اما در صورت ناکامی برای فتح کوپا ایتالیا هنوز این شانس را دارد که با حفظ جایگاه فعلی‌اش در رده ششم به لیگ اروپا راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها