کد خبر : 1522751 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 21:31 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

شباهت عجیب 2 باخت استقلال به ذوب‌آهن

استقلالِ شفر بار دیگر به ذوب آهن باخت تا کار بسیار سختی در تهران و در بازی برگشت داشته باشد.

شباهت عجیب 2 باخت استقلال به ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینفرد شفر اکثر تیم ها را شکست داده اند اما به نظر می رسد غلبه بر ذوب آهن تبدیل به طلسم بزرگ آن ها شده است. در هفته بیست و دوم لیگ برتر آبی ها در فولادشهر مقابل ذوب آهن به میدان رفتند و با وجود عقب افتادن از حریف، بازی را به نفع خود تمام کردند.

 

در هر دو بازی، یک پنالتی سرنوشت بازی را تعیین کرد؛ امشب جورجی ولسیانی موفق شد دروازه استقلال را باز کند اما در دیدار قبلی، کی روش موفق به این کار شده بود و نکته جالب این که ذوب آهن در هر دو مسابقه، با پنالتی گل اول را زد.

 

هر دو پنالتی هم روی دروازه ضلع جنوبی اتفاق افتاد و کاری از دروازه بانان تیم بر نیامد. پنالتی ها را نیز بازیکنان خارجی نماینده اصفهان وارد دروازه استقلال کردند.

 

داوران در هر کدام از مسابقات، 5 کارت زرد به بازیکنان دو تیم دادند. در لیگ برتر، سهم آبی ها 4 کارت زرد و ذوب آهن یک کارت زرد بود اما امشب عکس این قضیه اتفاق افتاد.

 

دیگر شباهت بازی های استقلال و ذوب آهن، گلزنی در دقایق پایانی و تغییر سرنوشت بازی از تساوی به برد سبزپوشان اصفهانی است. البته آن بازی محمد رضا حسینی گلزنی کرد اما این بار جورج ولسیانی، ذوب را به پیروزی رساند.

دیدگاه‌ها