کد خبر : 1522754 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 21:36 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل قلعه‌نویی مقابل شفر

نهمین برد ژنرال در مصاف با استقلال

با تک گلی که ذوب آهن در لحظات پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، نهمین برد قلعه نویی مقابل استقلال را رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی موفق شد با تک گل جورجی ولیسیانی از روی نقطه پنالتی استقلال را شکست دهد. این دیدار هفدهم استقلال با تیم هایی بود که امیر قلعه نویی هدایت آنها را بر عهده داشته است. 15 بازی در لیگ برتر، یک دیدار در نیمه نهایی جام حذفی و دیدار امشب که هفدهمین دیدار آبی پوشان با ژنرال بود.


قلعه نویی با تیم های استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان، تراکتورسازی، ملوان و ذوب آهن روبروی تیم محبوب خود قرار گرفته و با بازی امشب در 6 مصاف آخر تیم های تحت هدایتش مقابل استقلال هرگز بازنده نبوده است. 5 برد و یک تساوی حاصل کار ژنرال مقابل استقلال بوده است. جالب است بدانید قلعه نویی در 17 بازی 9 بار برنده شده، در 3 دیدار به تساوی دست یافته و 5 بازی را هم با شکست تمام کرده است. با برد یک بر صفر امشب جمع گلهای زده قلعه نوعی مقابل استقلال به عدد 23 رسید و با احتساب 20 گل خورده تیم های او، حالا تفاضل +3 برای او ثبت شده است.


قلعه نویی با ۶ بار نشستن روی نیمکت تیم تراکتورسازی مقابل استقلال بیشترین رویارویی با آبی ها را از طریق این تیم تبریزی داشته است. ۲ دیدار از این ۶ دیدار در چارچوب جام حذفی ۴ دیدار نیز در چارچوب رقابت های لیگ برتر بوده است. بعد از تراکتورسازی، سپاهان تیمی است که قلعه نویی با ۴ بار نشستن روی نیمکت آن بیشترین تقابل با آبی پوشان را با آن داشته است.


اولین رویارویی امیر قلعه نویی با استقلال بعد از قهرمانی با این تیم به حضور او روی نیمکت تیم مس کرمان باز می‌گردد. قلعه نویی پس از کنار رفتن از هدایت تیم ملی در نیم فصل دوم به تیم در حال سقوط مس کرمان پیوست و در یک نیم فصل نتایج بسیار درخشانی با این تیم گرفت. او اولین حضور برابر استقلال را با این تیم تجربه کرد. تیم مس کرمان با هدایت امیر قلعه نویی مقابل استقلال به پیروزی رسید تا حکایت مشت های گره کرده سرمربی پیشین آبی ها مقابل این تیم بعد از پیروزی در خاطر افکار عمومی تاکنون باقی مانده باشد.

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها