کد خبر : 1522765 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 21:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه ایستگاهی در دقایق آخر، عامل باخت سرخابی‌ها

هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران بر روی ضربه ایستگاهی در دقایق آخر گل دریافت کردند و بازنده بازی‌های خود شدند.

ضربه ایستگاهی در دقایق آخر، عامل باخت سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم ذوب‌آهن اصفهان در فولادشهر به مصاف استقلال تهران رفت و در نهایت، شاگردان امیر قلعه‌نویی با گل دقایق پایانی جورجی ولیسیانی از روی نقطه پنالتی برنده این نبرد حساس شدند.


اما نکته جالب توجه در رابطه با سرخابی‌های پایتخت این است که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران بر روی ضربه ایستگاهی در دقایق آخر گل دریافت کردند و بازنده بازی‌های خود شدند.


شب گذشته تیم پرسپولیس تهران در ابوظبی مقابل الجزیره قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف اماراتی خود شکست خورد. گل آخر الجزیره با ارسال رومارینیو از روی ضربه ایستگاهی گرفته شده در پشت محوطه جریمه و ضربه سر مبارک الحمدی در دقیقه 93 به دست آمد و باخت تلخی نصیب شاگردان برانکو شد.


در بازی امشب هم استقلال تهران مقابل حریف سر سخت اصفهانی‌ خود قرار گرفت و علی‌رغم مقاومت نود دقیقه‌ای که از خود نشان داد، پنالتی ناشیانه‌ای تقدیم به ذوب‌آهن کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در دقایق آخر صاحب یک موقعیت ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند و کی‌روش استنلی پشت این موقعیت ایستاد که شوت استثنایی مهاجم برزیلی توسط مهدی رحمتی دفع شد و در ادامه همین توپ بر روی دروازه استقلال سانتر و روزبه چشمی پنالتی عجیبی تقدیم به حریف کرد که این پنالتی توسط بازیکن گرجستانی ذوبی‌ها تبدیل به گل شد تا هر دو تیم پایتخت از روی ضربه‌ ایستگاهی ضرر دیده باشند.

دیدگاه‌ها