کد خبر : 1522766 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 21:56 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدر دادن داشته‌ها، قبل از سوت داور

تنبیه سرخابی‌های بی تمرکز؛ باخت لحظه آخری!

تیم های پرسپولیس و استقلال هر دو به یک شکل مشابه در دور رفت یک هشتم نهایی آسیا شکست خوردند.

تنبیه سرخابی‌های بی تمرکز؛ باخت لحظه آخری!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی دیشب آغاز شد و امشب هم ادامه یافت. در سه بازی پایان یافته منطقه غرب تیم های الجزیره، السد و ذوب آهن پیروز میدان بودند و پرسپولیس، الاهلی و استقلال هم شکست را در خانه حریفان پذیرفتند.

 

نکته جالب و مشترکی در خصوص شکست تیم های پرسپولیس و استقلال در این دو شب وجود داشت.


پرسپولیسی ها که پیروزی یک بر صفر را با شکست 2 بر یک عوض کرده بودند، با یک پنالتی بادآورده توانستند حساب کار را مساوی کنند و امیدوار به این بودند که با یک تساوی به استقبال بازی برگشت می روند؛ اما در آخرین دقایق وقت های تلف شده یک ارسال روی ضربه ایستگاهی با اشتباه عجیب و سهل انگاری مدافعان پرسپولیس همراه شد و سومین توپ را به دروازه نماینده ایران فرستاد.

 

اتفاق مشابهی نیز امشب در ورزشگاه فولادشهر برای استقلال رخ داد. شاگردان وینفرد شفر که در طول زمان بازی موقعیت های خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن ترتیب داده بودند، پس از اینکه در امر گلزنی موفق ظاهر نشدند، در وقت های تلف شده روی یک اشتباه مرتکب خطای پنالتی شدند و در نهایت همین ضربه باعث رقم خوردن تنها گل بازی و پیروزی خفیف ذوب برابر استقلال شد.

 

از دست رفتن تمرکز بازیکنان سرخابی در شرایط و دقایقی که به کسب یک تساوی ارزشمند در زمین حریف امیدوار شده بودند، منجر به این شد که هر دو تیم به شکلی یکسان متحمل شکست شوند و با استرس بیشتری دیدار خانگی برگشت خود را انجام دهند.

دیدگاه‌ها