کد خبر : 1522814 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 08:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - آث میلان

دو تیم یوونتوس و آث میلان، امشب در فینال جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که قهرمانی خود را در سری آ تقریبا مسجل کرده و احتمالا هفته آینده قهرمانی را جشن خواهد گرفت، به دنبال کسب دوگانه است تا جام‌های خود در این فصل را تکمیل کند. شاگردان آلگری در چمپیونزلیگ ناکام بوده اند و سعی دارند در هر دو جام باقی مانده به موفقیت برسند. قهرمانی آنها در سری آ، حتی با شکست با اختلاف کم نیز قطعی خواهد بود و تمرکز بیانکونری ها بر روی کسب پیروزی در دیدار امشب است تا جام‌های خود در این فصل را تکمیل کرده و به بهترین شکل فصل را به پایان برسانند.

 

 

1300266

 

 

در آن سو، آث میلان فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها تا اواسط فصل با مونتلا نتوانستند راه به جایی ببرند و پس از تغییر و تحولات در تیم و حضور گتوزو، روند این تیم به کلی عوض شد ولی بار دیگر میلان افت کرد و اوضاع همچنان برای روسونری خوب نیست. با این حال میلان توانست به فینال جام حذفی صعود کند تا برای نجات فصل خود، برای کسب پیروزی و قهرمانی بجنگد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یووه و دو پیروزی برای میلان به دست آمده است. بندیکت هوودس به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و جورجیو کیه لینی نیز به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. کونتی نیز غایب میلان خواهد بود و حضور لوکاس بیلیا مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301008

دیدگاه‌ها