کد خبر : 1522829 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:50 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد استقلال و العین همزمان خراب شد

تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با باخت آغاز کردند.

رکورد استقلال و العین همزمان خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ادامه بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب برگزار شد. در یکی از این بازی‌ها استقلال و ذوب آهن در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با یک پنالتی دیرهنگام پیروزی یک بر صفر را از این بازی به دست آورند.

 

 این نتیجه به منزله خراب شدن یک رکورد برای تیم استقلال و سرمربی آلمانی آبی ها بود.


 شفر با تیم آبی پوش تهرانی ۱۵ بازی بود که متحمل شکست نشده بود؛ اما دیشب بالاخره این نوار شکست ناپذیری پاره شد. جالب اینجاست که قبل از این ۱۵ دیدار هم آخرین باخت استقلال مقابل ذوب آهن و قلعه نویی در اصفهان رقم خورده بود.

 

اما دیگر بازی دیشب در ورزشگاه هزاع بن زاید و بین تیمهای العین امارات و الدحیل قطر برگزار شد.  قهرمان بلامنازع لیگ ستارگان قطر که در بازی‌های گروهی آسیا هم با ۶ برد متوالی به عنوان صدرنشین صعود کرده بود، دیشب در امارات مقابل قهرمان لیگ این کشور قرار گرفت و با ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه ۴ بر ۲ میزبان خود را شکست داد.

 

 نکته مهم درباره این بازی و نتیجه ای که در آن رقم خورد، این است که العینی ها تاقبل از دیشب بیش از ۲ سال بود که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در خانه به هیچ تیمی نباخته بودند و این رکورد سرانجام با درخشش ستاره های تیم قهرمان قطر به پایان رسید.

 

بدین ترتیب تیم هایی که از گروه B لیگ قهرمانان صعود کرده بودند، کار خود را در مرحله یک هشتم نهایی با رکوردشکنی مقابل صعود کرده های گروه D آغاز کردند.

دیدگاه‌ها