کد خبر : 1522857 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:32 | 181K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری آ.اس در مورد انتقال جنجالی تابستان

انتقال نیمار به رئال؛ چیزهایی هست که نمی دانید!

نشریه آ.اس از تلاش های پشت پرده رئال مادرید برای به خدمت گرفتن نیمار خبر داد.

انتقال نیمار به رئال؛ چیزهایی هست که نمی دانید!

به گزارش "ورزش سه"، پشت هر عکس، یک داستانی وجود دارد و داستانی که امروز قصد داریم برای شما تعریف کنیم، روز بیست و دوم مارس رخ داد، در شهر کوچکی به نام مانگاراتیبا در فاصله یک ساعتی ریو دو ژانیرو. آنجا، نیمار یک سال و نیم پیش یک ویلای لوکس به قیمت 8 میلیون یورو خرید ، همانجا که یک سلفی با وینیسیوس جونیور (مهاجم آینده رئال) منتشر کرد. آنها در شبکه‌های اجتماعی با هم ارتباط داشتند و متوجه نبودند که این موضوع ممکن است برای مادرید مشکل ساز شود. این موضوع نباید هیچگاه رسانه ای می‌شد زیرا ملاقات عادی نبود.

 

 

1301037

 

 

وینیسیوس با ماموریتی از سوی رئال مادرید به خانه نیمار رفته بود، برای اینکه آنها شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کنند. وقتی این عکس منتشر شد، باشگاه و کادرفنی پاری سن ژرمن، هیچ توضیحی به جز اینکه این دیدار، یک دیدار دوستانه بوده، نداشتند. این دومین ملاقات این دو بود. البته این اولین و تنها دیدار بین نماینده رئال و نیمار نبود. در حقیقت، در همان دوره ای که نیمار در ویلای لوکسش در حال ریکاوری از مصدومیتش بود، رونالدو نازاریو به ملاقات او رفت و او نیز حامل پیامی از سوی باشگاه رئال مادرید بود.

 

 

1301039

 

 

کسی که پشت این اتفاقات است، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید است.او پروسه جذب نیمار را 12 سال پیش آغاز کرد، وقتی که او نوجوان بود و دو هفته با رئال مادرید تمرین کرد و با 60 هزار دلار در آستانه حضور در باشگاه قرار داشت. 5 سال بعد از آن، او ستاره سانتوس بود و مذاکراتش با بارسلونا، بسیار پیشرفته شده بود. در نهایت این انتقال انجام شد، هر چند که حواشی بسیاری به همراه داشت و به خاطر بند‌های عجیب و پرداختی های غیرمشخص، کار به دادگاه کشیده شد.

 

فلورنتینو معتقد است که بار سوم، همواره موفق است و این بار که سومین تلاش او برای جذب نیمار است، موفق خواهد بود. گفته می‌شود این پروژه 260 میلیون یورو هزینه خواهد داشت که حدود 40 میلیون یورو از رقم پرداختی پاری سن ژرمن برای نیمار بیشتر است.

 

نیمار جمعه گذشته به پاریس برگشت تا آخرین دوره ریکاوری را پشت سر بگذارد، هر چند که باشگاه اعلام کرده او در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد. تمام تلاش نیمار، برای این است که با آمادگی بالا به روسیه برود. هنوز خیلی کارها برای نهایی شدن این انتقال باقی مانده ولی افرادی که نزدیک به نیمار هستند،  مطمئن هستند که حضور نیمار در دیدار مقابل مارسی، بازی که او در آن مصدوم شد، آخرین بازی نیمار برای پاری سن ژرمن بوده است.

 

دیدگاه‌ها