کد خبر : 1522871 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 12:53 | 116.8K بازدید | 0 دیدگاه

با گریزمان به ما بی احترامی نکنید

اتلتیکو به سیم آخر زد؛ بیانیه تند علیه بارسا

میگل آنخل خیل مارتین، مدیر ارشد اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه ای علیه تلاش بارسا برای جذب گریزمان، به انتقاد از آنها پرداخت.

اتلتیکو به سیم آخر زد؛ بیانیه تند علیه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نه تنها جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با ایجنت گریزمان در زمستان ارتباط داشت بلکه گیلرمو آمور، مدیر ارشد بارسا نیز صحبت‌هایی با خواهر گریزمان  انجام داده و لوئیس سوارز نیز از حضور گریزمان استقبال کرده است. باشگاه اتلتیکو که پیشتر نیز به بارسا در این رابطه هشدار داده بود، حال با انتشار بیانیه ای به انتقاد از بارسا پرداخت.

 

 

1294436

 

 

او نوشت:" ما از رویکرد بارسا خسته شده ایم. در حالی که چند روز به فینال لیگ اروپا باقی مانده، رئیس باشگاه، مدیر ارشد و بازیکن آنها راجع به آینده بازیکن ما صحبت می‌کنند که این یک بی احترامی بسیار بزرگ به اتلتیکو و هوادارانش است. موقعیت ما کاملا مشخص است و بارها در شرایط مختلف این موضوع را بیان کرده ایم. هیچگاه با گریزمان در این رابطه مذاکره نکرده ایم و انگیزه ای برای این کار نداریم.

 

شخصا، چند ماه پیش به مدیر بارسا گفتم که باشگاه هیچ تمایلی به فروش گریزمان ندارد.  همچنین به او گفتم که رفتار آنها بسیار غیرحرفه ای و غیرمنطقی است زیرا در آن مقطع با بارسلونا برای کسب قهرمانی لیگ در رقابت بودیم و با این کار، فشار زیادی روی بازیکنان ما ایجاد شد. همچنین به آنها گفتم که فشار به بند فسخ یک بازیکن، فشار بر روی کل تیم در طول فصل است. اتلتیکو از بارسا ، واکنش مناسبی در قبال رفتار نامناسب شان انتظار دارد. کافی است، امیدوارم این بیانیه به بازیکنانمان کمک کند که از حال حاضر لذت ببرند و خود را برای فینال آماده کنند."

 

دیدگاه‌ها