کد خبر : 1522908 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 15:12 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

گروه مرگی که در راند اول مات شد

با اتمام مسابقه الدحیل و العین، بازی‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا به اتمام رسید.

گروه مرگی که در راند اول مات شد

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته با انجام دو مسابقه در ایران و امارات، پرونده بازی‎‌های رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا بسته شد.


در بازی‌های شب گذشته، دو تیم گروه D مسابقات که ملقب به گروه مرگ بود به مصاف حریفان خود رفتند و هر دو متحمل شکست تلخی شدند. تیم استقلال تهران که با هدایت وینفرد شفر به عنوان صدرنشین گروه D در این مرحله حضور یافته بود در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و علی‌رغم نمایش خوبی که داشت با پنالتی دقایق آخر ولیسیانی، قافیه را به سرمربی سابق خود واگذار کرد. این دو تیم هفته آینده در ورزشگاه آزادی دیدار دور برگشت خود را برگزار می‌کنند و آبی‌پوشان امیدوارند با حمایت طرفداران خود باخت در بازی دیروز را جبران کرده و یکی از نماینده‌های ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشند.


اما العین امارات، دیگر تیم صعود کرده از گروه مرگ مسابقات در خانه مقابل الدحیل قطر قرار گرفت و با نتیجه سنگین 4 بر 2 نتیجه را به نماینده قدرتمند قطر واگذار کرد. شاگردان زوران مامیچ در این بازی نمایش برتری داشته و در اکثر دقایق مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بر خلاف جهت بازی، 4 گل دریافت کرده و در ادامه با تلاش خود 2 گل را جبران کردند. بنفش‌پوشان امارات هفته‌ی آینده در قطر بازی برگشت خود را مقابل الدحیل برگزار می‌کنند و برای ماندن در کورس مسابقات آسیایی احتیاج به یک معجزه دارند.


نکته‌ای که جالب به نظر می‌رسد این است که هر دو تیم گروه مرگ مسابقات تا به اینجا مقابل حریفان خود باخته‌اند و در صورت حفظ این نتیجه، خداحافظی زودهنگامی با مسابقات آسیایی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها