کد خبر : 1522942 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 18:43 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست بارسا از پدیده آژاکس؛ تا 2019 صبر کن

بارسلونا نه تنها به فکر خرید در کوتاه مدت است که تیم مدیریت ورزشی این باشگاه از حالا به دو فصل دیگر هم فکر می کند.

درخواست بارسا از پدیده آژاکس؛ تا 2019 صبر کن

به گزارش "ورزش سه"، آرتور در نقل و انتقالات زمستانی از گرمیو به خدمت گرفته شد و گریزمان نیز دیگر هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا برای فصل آینده است اما طبق ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسلونا برای دو فصل دیگر نیز یک خرید ارزشمند را مدنظر قرار داده اند.

 

فرنکی دی یونگ، ستاره 20 ساله آژاکس که در خط میانی بازی می کند، سخت مورد توجه بارسا قرار گرفته است. تکنیک و دید بالای او و سبک بازی اش که کاملا به سبک و فلسفه بارسلونا نزدیک است، دلایل اصلی علاقه آبی و اناری ها به دی یونگ عنوان شده است.

 

 

1301134

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، تحرکات در مورد دی یونگ از چند ماه پیش شروع شده است. پپ سگورا(مدیر عمومی) و روبرت فرناندز(مدیر ورزشی) تاکنون چندین بار گفت و گوهای مثبتی با مدیر برنامه ها و نیز اطرافیان دی یونگ داشته اند و از آنها درخواست کرده اند که دی یونگ را متقاعد کنند که تا تابستان 2019 صبر کند.

 

خط هافبک بارسلونا را می توان خط هافبکی مسن دانست. راکیتیچ، پائولینیو و بوسکتس در مرز 30 سالگی قرار دارند و اینیستا هم در پایان فصل به فوتبال ژاپن خواهد رفت. با توجه به همین موضوع است که بارسلونا علاقه مند به جوان گرایی در خط هافبک خود است و دی یونگ را برای 2019 مدنظر دارد. آرتور ملو، هافبک برزیلی تازه به خدمت گرفته شده بارسا نیز 21 ساله است.

 

نگرانی بارسلونا از این است که هم دی یونگ و هم دی لیخت(مدافع جوان آژاکس که مورد نطر بارسا قرار دارد) در فهرست خرید منچسترسیتی نیز قرار دارند. آژاکسی ها از علاقه بارسلونا و سیتی به دو پدیده خود باخبرند و اکنون باید دید چه سیاستی را در این مورد اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها