کد خبر : 1522944 | 19 اردیبهشت 1397 ساعت 17:52 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط بازیکنان مورد نظرمان را پیگیری می کنیم؛

تابش: در مورد قلعه نویی صحبت نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که حداکثر تا هفته آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص می شود.

تابش: در مورد قلعه نویی صحبت نمی‌کنم  

مسعود تابش در گفتگو با "ورزش سه" در مورد انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهن و اینکه چه برنامه هایی برای بازگشت این تیم به دوران خوب گذشته دارد، عنوان کرد: ما کلا استراتژی چند ساله داریم. متن راهبردی در باشگاه سپاهان تا سال 1400 تهیه شده و ما براساس آن عمل می کنیم. شاید بعضب استراتژی ها ها عملی نشده ولی اهداف مشخص است و براساس برنامه عمل می کنیم. در این میان در مورد تیم بزرگسالان تمرکز بیشتری وجود دارد ولی سایر تیم ها ی ما هم موفق هستند. تیم فوتبال هم که در فصل گذشته شرایط اسفناکی داشت و به دنبال بازسازی تیم برای قهرمانی هستیم. ما سپاهانیم و ساختار مناسب را داریم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه با اشاره به این موضوع که باشگاه برای انتخاب سرمربی عجله دارد، اظهار داشت: در حال انتخاب سرمربی هستیم. لیستی از بازیکنان را داریم ولی باید با نظر سرمربی نسبت به انتخاب آنها اقدام کنیم تا دچار اشتباه نشویم. 


تابش در پاسخ به این سوال که امیرقلعه نویی گزینه اصلی باشگاه است، توضیح داد: الان صحبت نمی کنم. چون هیچ چیز قطعی نیست. خومان هم عجله داریم چون باید خیلی زود کارمان را شروع کنیم. ما زمان بیشتری برای بازسازی تیم نیاز داریم که باید هرچه سریعتر سرمربی انتخاب شود و کار را پیش ببریم. شما هم اجازه بدهید تا این اتفاق بیافتد تا به تیم هم کمک کنید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه نتیجه دیدار برگشت استقلال چه تاثیری در معرفی مربی سپاهان خواهد داشت و اینکه چه زمانی سرمربی جدید معرفی می شود، افزود: نه به طور طبیعی ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم. شما به طور غیر مستقیم دوباره به سراغ آقای قلعه نویی رفتید. ولی ما حداکثر هفته آینده سرمربی تیم را اعلام خواهیم کرد.


کاپیتان سال های دور تیم فوتبال سپاهان در مورد برنامه ورزشی ضربه آزاد و اینکه در ان برنامه با حضور مهرعلیزاده در مورد بودجه 43 میلیاردی باشگاه صحبت شده بود، توضیح داد: سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان هزینه تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است که تمام اسناد و مدارک آن هم در باشگاه موجود است و هیچ باشگاهی به این شفافیت این موارد را بیان نمی‌کند. اما در برنامه زنده تلویزیونی ضربه آزاد گفته شد باشگاه سپاهان ۴۳ میلیارد تومان برای تیم فوتبال بزرگسالان هزینه کرده است در صورتی که کل بودجه باشگاه سپاهان فصل گذشته در تمامی رشته‌های ورزشی با بیش از ۶۰ تیم تحت پوشش در بخش آقایان و بانوان، ۴۳ میلیارد تومان نبود.


وی ادامه داد: ۲۹۱۹ ورزشکار، مربی، پزشک، سرپرست، مدیر در باشگاه سپاهان در رشته‌های مختلف حضور دارند اما کل بودجه باشگاه سپاهان به این مبلغ نمی‌رسد که عنوان می‌شود ۴۳ میلیارد تومان خرج تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان شده است. تمام این صحبت‌ها باعث تخریب اذهان می‌شود و اطلاعات نادرست در اختیار مردم گذاشته می‌شود. تمام هزینه‌های تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان با اسناد و مدارک واضح و شفاف موجود است.


مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه متأسفانه بر اساس اطلاعات اشتباه برخی اخبار غلط به مردم داده می‌شود، تأکید کرد: دو ماه است که سرپرستی باشگاه را به عهده گرفته‌ام. رزومه من هم مشخص است، سال‌ها مدیریت کرده‌ام، صاحب امتیاز باشگاه سپاهان بوده‌ام، مدیرعامل باشگاه سپاهان بودم، فوتبال بازی کردم و کاپیتان سپاهان بودم اما مدتی که به‌صورت مستقیم مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم تنها هشت مسابقه از لیگ برتر فوتبال باقی‌مانده بود. هر کاری لازم بود برای تیم فوتبال بزرگسالان کردیم که این تیم موفق شود، متأسفانه نتایج به‌دست نیامد البته تیم از نظر روحی، روانی هم تخریب شده بود و کاری نمی‌شد انجام دهیم اما ما باز هم تلاشمان را کردیم.اطلاعات غلطی می دهند. اگر تغییراتی نیاز باشد انجام می شود ولی تعامل خوبی وجود دارد و اگر نیاز باشد تغییرات ایجاد می شود. گفته می شود که مدیرعامل، هیئت مدیره و باید تغییر کند . یک سری شایعات وجود داشت در مورد مدیرعامل. ما نتایج تمام تیم هایمان خوب بوده و در رده های پایه خوب بوده. هر امکاناتی لازم بوده انجام دادیم. آقای ابراهیم زاده را آوردیم با توجه به بررسی هایی که انجا دادیم و ایشان هم تلاش کرد ولی شرایط اصلا درست نبود. تمرینات متعددی گذاشته شد. هر چیزی خواستند برای آنها فراهم کردیم. بازیکنان خوبی داشتیم ولی جنس تیم جور نبود. در واقع ترکیب خوبی نداشتیم ولی هر کاری می شد انجام دادیم. از پشت کوه هم نیامدم، کاپیتان، بازیکن و مدیر تیم بوده ام و چه کار باید می کردم. 

 

تابش در پاسخ به این سوال که اردوهای تدارکاتی سال های اخیر سپاهان به هیچ وجه در حد و اندازه های تیم بزرگی مثل سپاهان نبوده، بیان کرد: برپایی اردوها نظر سرمربی بود. بنده که الان هستم با توجه به اینکه سرمربی چه می خواهد، تصمیمات دیگری می گیرم. تیمی که می خواهد حضوری قوی داشته باشد، باید بازی های سنگین تدارکاتی پشت سر بگذارد و بتواند نتایج خوبی کسب کند. ما الان تیم جوانی داریم و قطعا از بازیکنان سایر رده ها نیز امسال به تیم اصلی اضافه خواهد شد ولی مثل تیم های استقلال و پرسپولیس به بازیکنان بزرگ هم احتیاج خواهیم داشت. 

 

مدیرعامل سپاهان در مورد اسامی ای که در خصوص ورود آنها به سپاهان گمانه زنی می شود، افزود: ما الان به طور طبیعی نمی توانیم دست روی دست بگذاریم. با توجه به نیازهایمان حتی ممکن است چند بازیکن زیر نظر داشته باشیم ولی منتظر هستیم که مربی انتخاب شود تا با توجه به نظر ایشان انتخاب کنیم.

تابش در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص جذب بازیکنان خارجی نیز توضیح داد: شرایط دلار که این روزها اصلا نمی گذارد، به ثبات برسیم و تصمیم بگیریم ولی امیدواریم بتوانیم 2،3 گزینه خوب خارجی به تیم اضافه کنیم. ما باید تیم را برای قهرمانی ببندیم و امیدواریم قهرمان شویم و به آسیا برگردیم و تا سه سال آینده قهرمان آسیا شویم. 


قائم مقام سابق باشگاه سپاهان در خصوص ابراهیم عالمه و اینکه این بازیکن رقم بالایی را پیشنهاد کرده نیز گفت: ما فعلا باید سرمربی را انتخاب کنیم و سرمربی در مورد عالمه نظر بدهد؛ شاید اصلا گزینه دیگری مورد نظر سرمربی تیم باشد و پس از این به قرارداد و مبلغ می رسیم.


تابش در پایان اعلام کرد که ارتباط خوبی میان هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه وجود دارد و در مورد درخواست هایی که برای تغییر هیئت مدیره وجود دارد نیز اضافه کرد که در صورتی که این تغییرات مورد نیاز باشد از سوی مدیران کارخانه اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها