کد خبر : 1523035 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 01:22 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتح کوپا ایتالیا با دو گل بن عطیه

یوونتوس 4-0 میلان: قهرمانی مراکشی!

یوونتوس به لطف درخشش مدافع مراکشی اش، مهدی بن عطیه، موفق شد با نتیجه 4-0 میلان را شکست بدهد و قهرمان کوپا ایتالیا شود.

یوونتوس 4-0 میلان: قهرمانی مراکشی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار کاملا برتر از میلان بودند و در نهایت توانستند با زدن چهار گل در نیمه دوم، به یک قهرمانی شیرین برسند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی را میلانی ها ایجاد کردند. روی همکاری چالهانو اوغلو و کوترونه، این بازیکن جوان میلان صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او را جانلوئیجی بوفون مهار کرد.

 

چند دقیقه بعد نوبت یوونتوسی ها بود که صاحب موقعیت شوند اما ضربه دیبالا راهی به چهارچوب دروازه روسونری پیدا نکرد. در دقیقه 21 یوونتوس بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار دوناروما اجازه نداد ضربه ماریو مانژوکیچ، قفل دروازه میلان را باز کند.

 

در ادامه بار دیگر بازی متعادل شد و علی رغم اینکه یوونتوسی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میلان ایجاد کنند و در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 

نیمه دوم را میلانی ها بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل برسند اما ارسال دیدنی بوناونتورا را هیچ یک از بازیکنان میلان نتوانست تبدیل به گل کند.

در مقابل این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 56 به گل برتری رسیدند. روی یک ضربه کرنر از میرالم پیانیچ بود که توپ در مقابل دروازه به مهدی بن عطیه رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق، توپ را به گوشه دروازه دوناروما فرستاد.

 

 

1301270

 

حملات یووه بعد از این گل ادامه پیدا کرد و داگلاس کاستا در دقیقه 61 حساب کار را 2-0 کرد. کاستا که با پاس کوادرادو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق، دروازه میلان را باز کرد. اشتباه دوناروما هم در دریافت این گل تاثیرگذار بود.

عطش یوونتوسی ها بعد از زدن گل دوم هم فروکش نکرد و این تیم در دقیقه 64 به گل سوم رسید. بار دیگر روی یک ضربه کرنر، دفع ناقص و اشتباه دوناروما روی ضربه سر بازیکن حریف باعث شد تا توپ مقابل بن عطیه قرار بگیرد و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کند.

چیزی نمانده بود که یوونتوس در دقیقه 71 به گل چهارم برسد اما ضربه متوئیدی به تیر دروازه میلان برخورد کرد. اما 5 دقیقه بعد، سرانجام یووه به گل چهارم رسید. باز هم روی ضربه کرنر، این بار نیکلا کالینیچ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و اختلاف را به 4 گل افزایش داد.

در دقیقه 78 میلانی ها می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما دبل سیو دیدنی از بوفون، مانع از بازشدن دروازه یووه شد.در دقایق پایانی یوونتوسی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و بازی در نهایت با برتری 4-0 یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها