کد خبر : 1523059 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بازیکنانی در یونایتد هستند که دوستشان ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که بازیکنانی در اختیار تیم اوست که یا آنها را دوست ندارد یا به آنها اعتماد ندارد و از همین رو به دنبال تقویت تیمش خواهد بود.

مورینیو: بازیکنانی در یونایتد هستند که دوستشان ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو امروز مقابل وستهام به میدان خواهند رفت تا اختلاف 20 امتیازی با سیتی را کاهش دهند. شیاطین سرخ که تمامی 6 تیم برتر لیگ را در این فصل شکست داده اند، هفته گذشته مقابل برایتون شکست خوردند. مورینیو که پس از آن بازی، از مارسیال و راشفورد انتقاد کرده بود، حال مدعی شد که برخی بازیکنانش را دوست ندارد.

 

 

1290757

 

 

او گفت:" چه قدر امتیاز اختلاف بین ما و سیتی وجود دارد؟ نه دو امتیاز، نه سه و نه چهار، امتیازات فراوان. فکر می‌کنم تیم ما به دو فاکتوری که شما گفتید (کیفیت و روحیه) نیاز دارد. برخی از بازیکنانی که ما داریم، عملکرد با ثباتی داشته اند و ما به کیفیت زیادی نیاز داریم. من به برخی بازیکنانم نسبت به دیگر بازیکنان اعتماد بیشتری دارم. طبیعی است. آنها را می‌شناسم.

 

با آنها چندین سال کار کرده ام. از هر کسی آنها را بهتر می‌شناسم. البته برخی بازیکنان هم خودشان را به من ثابت کرده اند که آینده درخشانی خواهند داشت. به برخی دیگر امید دارم ولی برخی هستند که به آنها اعتقادی ندارم و فکر نمی‌کنم عملکرد درخشانی داشته باشند. البته که می‌توانیم این بازیکنان را حفظ کنیم. مگر اینکه یک ترکیب بی نقص داشته باشیم. وقتی یک دروازه بان می‌خرید که علاقه ای به او ندارید، یک دروازه بان دیگر خواهید خرید. وقتی یک مدافع وسط دارید که دوستش ندارید، یک مدافع دیگر می‌خرید. تا وقتی که به سمت ترکیب بی نقصی پیش نرفته اید، باید بازیکنانی را حفظ کنید که دوستشان ندارید."

 

دیدگاه‌ها