کد خبر : 1523109 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 13:33 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

وطن خواه: از زحمات 3 ساله مهاجری ممنونیم

معرفی گزینه های پدیده برای جایگزینی رضا مهاجری

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره جدایی رضا مهاجری و انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

معرفی گزینه های پدیده برای جایگزینی رضا مهاجری 

به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده روز گذشته بعد از سه سال همکاری با ارائه نامه ای به مسئولان باشگاه از این تیم خداحافظی کرد.


جواد وطن خواه، مدیرعامل باشگاه پدیده درباره پایان همکاری با مهاجری اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از همه زحماتی که ایشان و دیگر اعضای کادر فنی پیشین تیم برای موفقیت پدیده کشیده اند، تشکر و قدردانی کنم، چراکه این همکاری سه ساله برای باشگاه پدیده خراسان نتایج بسیاری داشته که در راس بقای این تیم در رقابتهای لیگ برتر می باشد.


وطن خواه افزود: روزهای خوب همکاری با محمدرضا مهاجری هیچگاه از یاد و خاطر بنده،اعضای باشگاه و هواداران نخواهد رفت و ما خراسانی ها همیشه سپاسگزار زحمات ایشان بوده و خواهیم بود.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم نیز گفت: گزینه هایی برای هدایت تیم در لیگ هجدهم در نظر داریم که انشالله سعی خواهیم کرد طی چند روز آینده یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید انتخاب نماییم.


وی درباره اینکه آیا این گزینه ها داخلی هستند اظهار کرد: به هر حال ما در بین گزینه های مدنظر هم مربیان داخلی را و هم مربیان خارجی را در نظر گرفته ایم که البته باید جلساتی را هم با آنها داشته باشیم و برنامه های آنها را نیز مطلع شویم.

دیدگاه‌ها