کد خبر : 1523312 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:24 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت مردان ایران و ژاپن به زنان هم رسید؛ 

مسیر بانوان ایرانی برای تکرار قهرمانی برابر ژاپن

شاگردان شهرزاد مظفر با کسب چهار پیروزی و به ثمر رساندن 32 گل در فینال بار دیگر به ژاپن رسیده اند.

مسیر بانوان ایرانی برای تکرار قهرمانی برابر ژاپن 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز آینده برای دفاع از عنوان قهرمانی خود بار دیگر به مصاف ژاپن می رود؛ ملی پوشان ایرانی در سال 2015 در کشور مالزی موفق به کسب قهرمانی شدند  و حالا امیدوارند که در تایلند بار دیگر قهرمانی را تکرار کنند.


شاگردان مظفر برای رسیدن به این عنوان تاکنون نمایش بسیار خوبی داشته اند و با ثبت 4 پیروزی و به ثمر رساندن 32 گل به فینال مسابقات راه یافته اند.


بانوان ملی پوش ایرانی برای صعود به فینال در گروه D رقابت های قهرمانی آسیا باید با تیم های ازبکستان و ترکمنستان رقابت می کردند و با پیروزی 14 بر صفر برابر ترکمنستان شروع مقتدرانه ای به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات داشتند؛ در دومین مسابقه شاگردان مظفر به مصاف ازبکستان رفتند و با پیروزی 9 بر 2 زمین مسابقه را ترک کردند تا با 6 امتیاز و به عنوان سر گروه به مرحله حذفی راه یابند (البته دومین دوره مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در شرایطی با حضور 4 گروه برگزار شد که فوتسالیست های ایرانی در گروه چهارم این مسابقات حضور داشتند و تنها گروه سه تیمی مسابقات را تشکیل دادند).

 

1301518

 

پس از رسیدن به مرحله حذفی، بانوان ایرانی به مصاف چین رفتند که به عنوان تیم دوم از گروه سوم و پشت سر ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافته بود. دختران ایرانی در این مسابقه و در یک بازی فشرده موفق شدند در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یابند و به جمع چهار تیم پایانی برسند.

 

در نیمه نهایی شاگردان مظفر به مصاف ویتنام رفتند که به عنوان تیم اول گروه دوم مسابقات در اولین گام موفق به شکست اندونزی شده بود ولی در مقابل بانوان ایرانی با شکست 5 بر صفر زمین مسابقه را ترک کردند، تا با توجه به پیروزی ژاپن برابر میزبان مسابقات تایلند در دیگر بازی نیمه نهایی، مانند سال 2015 بانوان ایرانی و ژاپنی برگزار کننده فینال آسیا باشند؛ تیم هایی که در رده مردان نیز مصاف های زیادی را تجربه کرده اند.

 

روز آینده شهرزاد مظفر در حالی تیمش را آماده دیدار برابر ژاپن می کند که برخی از شاگردانش جزئی از تیم سه سال پیش بودند که قهرمانی را در مالزی جشن گرفت و به دنبال تکرار قهرمانی بانوان ایرانی در آسیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها