کد خبر : 1523314 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 19:26 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی این فصل لیگ برتر است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از زمان دریافت مرد سال جزیره به انتخاب روزنامه نگاران از سوی محمد صلاح انتقاد کرد.

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی این فصل لیگ برتر است


به گزارش "ورزش سه"، دیروز محمد صلاح در آستانه دیدار مهم لیورپول برابر برایتون برای دریافت این جایزه به لندن سفر کرد که این اتفاق مورد انتقاد سرمربی مرسی سایدی ها قرار گرفته است.

 

کلوپ گفت: "من معتقدم محمد صلاح لایق دریافت تمام جوایزی که در ماه های اخیر دریافت کرده، بوده است زیرا عملکرد او فوق العاده بوده و گل های زیادی به ثمر رسانده است اما مشکل من زمان دریافت این جایزه است.

 

1301520

 

من می دانم این موضوع برای رسانه ها مورد اهمیت است اما صحیح نبود که صلاح دیروز برای دریافت جایزه به لندن برود و این رسانه ها بودند که باید به اینجا می آمدند. فصل جاری لیگ برتر برای بسیاری از تیم ها به پایان رسیده اما ما همچنان باید تلاش کنیم. صلاح لایق دریافت این جوایز بوده اما فراموش نکنید ما یکشنبه بازی مهمی پیش رو داریم."

 

دیدار برابر برایتون: "بازی سختی برابر برایتون پیش رو داریم اما یک هفته استراحت کرده ایم و این دقیقا همان چیزی است که ما به آن نیاز داشتیم. برایتون تیم باکیفیتی است که فشاری نیز روی آنها نیست و مقابل ما راحت بازی خواهد کرد."

 

سرمربی فصل لیگ برتر: "از نظر من پپ گواردیولا با عملکرد فوق العاده و سبک فوتبال تیمش لایق دریافت جایزه بهترین مربی لیگ برتر ست اما من نیز فاصله زیادی با او نداشتم. همچنین دیوید واگنر در هادرسفیلد، بنیتس در نیوکاسل و سان دایچ در برنلی نیز عملکرد موفق داشتند."

دیدگاه‌ها