کد خبر : 1523317 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 18:44 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی بی تاب گل شماره 20

مخاطب اصلی فریادهای ژنرال کیست ؟

مهاجم گلزن ذوب آهن امیدوار است در دیدار برگشت مقابل استقلال فصل خوبش را با گلزنی به آبی پوشان و صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی در لیگ هفدهم روزهای خوبی را با ذوب آهن و قلعه نوعی تجربه کرد و در نهایت توانست ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر با 13 گل زده دومین گلزن برتر فصل هم شود. او با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر 2 گلی که مقابل آیزاول هند در مرحله پلی آف به ثمر رساند، 4 گل نیز در مرحله گروهی برای تیمش زد. تبریزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل لوکوموتیو گلزنی کرد و در دیدار رفت برابر الوحده امارات نیز دبل کرد تا جمع گلهای این فصل خود را به عدد 19 برساند.


مهاجم خوش استایل ذوب آهن که ستاره تیمش به حساب می آید و روحیات خاص خودش را دارد، در همه 7 دیدار تیمش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب ثابت ذوبی ها به میدان رفته اما در 4 بازی و در نیمه دوم تعویض شده است. تبریزی که همیشه از تعویض شدن ناراضی به نظر می رسد، در دیدار آخر تیمش مقابل استقلال نیز در دقیقه 67 جای خود را به محمدرضا عباسی داد و با چهره ای در هم فرو رفته روی نیمکت نشست. او همواره یکی از مخاطبان اصلی فریادهای ژنرال کنار زمین است چرا که سرمربی ذوب آهن به خوبی به این موضوع واقف است که درخشش این مهاجم شش دانگ برد تیمش را تضمین می کند.


تبریزی امیدوار است در دیدار برگشت مقابل استقلال فصل خوبش را با گلزنی به آبی پوشان و صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیرد. او می تواند با گلزنی مقابل آبی پوشان هم جمع گلهای این فصل خود را به عدد 20 برساند و هم اینکه پازل موفقیتش در این فصل را با صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کامل کند.

 

1301522

دیدگاه‌ها