کد خبر : 1523325 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 19:04 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

شفر – ژنرال؛ نبرد شماره سه

جدال لب خط با حضور داور چهارم

بازی برگشت استقلال و ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا سومین نبرد شفر و قلعه نوعی در این فصل به شمار می رود.

جدال لب خط با حضور داور چهارم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نوعی به واسطه موضع گیری ها خود مقابل مربیان خارجی، مصاف های جالبی با آنها داشته و همیشه با انگیزه خاصی به مصاف رقبایش می رود. ژنرال در لیگ هفدهم 7 تقابل با مربیان خارجی را تجربه کرد که در 5 دیدار برنده بود و در 2 بازی هم نتیجه را واگذار کرد. برد 3 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز و لوکا بوناچیچ در هفته سوم، برد 2 بر یک مقابل سپاهان و زلاتکو کرانچار در هفته نوزدهم، برد 2 بر یک برابر استقلال و وینفرد شفر در هفته بیست و دوم، برد 3 بر صفر تراکتورسازی در هفته بیست و ششم و برد 2 بر یک پرسپولیس و برانکو در هفته بیست و نهم 5 برد قلعه نوعی مقابل مربیان خارجی بوده است. باخت 2 بر صفر در هفته چهارم برابر سپاهان و زلاتکو و باخت 4 بر صفر مقابل پرسپولیس و برانکو ایوانکویچ 2 شکست ژنرال در این فصل در برابر مربیان خارجی بوده که البته دومی سنگین ترین آن نیز بوده است.


قطعاً در این بین تقابل قلعه نوعی با شفر و استقلال از جذابیت خاصی برخوردار بوده و هست. او بعد از کسب اولین موفقیت مقابل این مربی آلمانی هفته گذشته و در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر شفر را شکست داد تا ضمن دبل مقابل این مربی کارکشته تیمش را در آستانه صعود به مرحله بعد قرار دهد. ژنرال این فرصت را دارد تا در دیدار برگشت با یک هت تریک مقابل شفر لذت صعود تیمش را مضاعف کند.


اما فصل مشترک این دو مربی کاربلد در طول 90 دقیقه حضور پرشور و هیجان کنار خط است. شفر که در همه بازی های استقلال با شال معروف آبی رنگ خود حاضر می شود، با حرکات و فریادهای خود سعی در تهییج بازیکنانش دارد و هرازگاهی هم سعی می کند داور بازی را تحت تاثیر خود قرار دهد. او در انتقال حرارت بازی به سکوهای استادیوم نیز موفق بوده و توانسته هواداران تیمش را به خوبی با استقلال همراه کند.


در مقابل قلعه نوعی هم همواره تا آخرین لحظه بازی های تیمش با انرژی خاصی کنار زمین حضور دارد و شاگردانش را هدایت می کند. ژنرال هم که در چالش با داوران همواره پیشتاز بوده، سومین رویارویی خود را با شفر در تهران و در حضور انبوه تماشاگران استقلالی تجربه خواهد کرد. بی شک قلعه نوعی برای گذر از این پیچ تاریخی و زدن چند نشان با یک تیر برنامه ریزی ویژه ای خواهد داشت. برد استقلال، هت تریک مقابل شفر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مهمترین دستاوردهای این دوئل سه باره بین او و شفر است.


مطمئناً مبارزه شفر و قلعه نوعی در رینگی به مساحت پیست تارتان ورزشگاه آزادی یک داور چهارم آماده و سرحال را می طلبید که بتواند همزمان این دو مخزن دینامیت را به خوبی مدیریت کند. حالا باید منتظر ماند و دید در جدال شفر و قلعه نوعی فریادهای 90 دقیقه ای کدام سرمربی به بانگ برد تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها