کد خبر : 1523351 | 21 اردیبهشت 1397 ساعت 21:07 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده به سرنوشت ابومسلم دچار نمی‌شود؛

کمک‌های استانی اندازه گلیم پدیده را مشخص می‌کند

مدیران باشگاه پدیده پس از اتفاقات مالی سال گذشته که تا مرز نابودی این تیم را نیز پیش برد امسال سیاست مالی به جا و دوراندیشانه‌ای را در پیش گرفته‌اند.

کمک‌های استانی اندازه گلیم پدیده را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که جواد وطنخواه در آخرین روزهای لیگ سال گذشته موفق شد پدیده را از بحران مالی شدید به وجود آمده خارج کرده و با تزریق پول از محل اسپانسرها و کمک‌های استانی این تیم را در دقیقه90 متحول کند؛ مدیرعامل جدید و باتجربه پدیده‌ای‌ها این بار سیاست دوراندیشانه‌ای را برای لیگ‌برتر پیش‌رو اتخاذ کرده است.

 

در حالی که فوتبال خراسان مشخصا در تاریخ خود و باشگاه با قدمت ابومسلم تجربه تلخی در ایجاد تعهدات هنگفت به مربی، بازیکنان، هتل و ... در عین نامشخص بودن بودجه تجربه کرده که همین موضوع نیز باعث انباشت بدهی‌های این تیم ریشه‌دار از هر سال به سال دیگر و در نهایت باعث زمین خوردن این باشگاه شد؛ پدیده با استفاده از این تجربه به دنبال این است تا در فصل آینده به مصداق مثلی معروف پایش را اندازه گلیمش دراز کند.

در عین حال اینکه در رابطه و هماهنگی جواد وطنخواه با انتظاری مدیرعامل شرکت اقتصادی پدیده هیچ مشکلی دیده نمی‌شود، مدیرعامل باشگاه پدیده تصمیم دارد تا در سال آینده جوری تیمداری کند که همه بار هزینه به دوش شرکت اقتصادی مادر پدیده وارد نشده بلکه با تقسیم متوازن بار هزینه‌ها، بتواند ادامه راه این باشگاه حالا ریشه گرفته را تضمین کند.

 

برگ برنده وطنخواه جدای از رابطه خوب وی با مدیران و صنایع استانی و اعتماد ویژه بازیکنان به او این است که این باشگاه به جز پرونده پراهیچ با تسویه بدهی‌های سال های دور و گذشته سایر بازیکنان خود، تنها درصدی از قراردادهای پارسال را بدهکار است لذا تلاش‌های مالی مدیرعامل باشگاه بیشتر از هر زمانی صرف هزینه‌های پیش‌رو خواهد شد.

 

در حالی که گمانه‌زنی‌های متفاوتی در خصوص رقم بودجه فصل آینده باشگاه پدیده مطرح می‌شود اما واقعیت این است که وطنخواه با پیش گرفتن راهی اصولی در حال رایزنی با صنایع، مدیران استان و حتی مسئولان شهری مشهد است تا اندازه گلیم پدیده را برای فصل آینده مشخص کند و بر همین اساس نیز به انتخاب سرمربی و بازیکنان برای فصل آینده بپردازد.

مدیران پدیده هفته گذشته در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی خراسان‌رضوی که اتفاقا مهاجری نیز در آن حضور یافته بود به صورتی غیرمستقیم نارضایتی خود را از نتایج این باشگاه در نیم فصل دوم به رغم تمام اتفاقات کسر امتیاز و ... اعلام کرده و پس از ابلاغ نظر خود به این مربی به عنوان بررسی شرایطش به عنوان تنها یکی از گزینه‌ها، مربی سه سال اخیر خود را در شرایط تصمیم‌گیری قرار دادند که بلافاصله روز بعد از آن برنامه تلویزیونی نیز نامه خداحافظی رضا مهاجری منتشر شد.

 

چیزی که تاکنون محتمل‌ترین اتفاق است تمدید باشگاه پدیده با آندره پانادیچ مربی فصل گذشته پدیده و گزینه مورد نظر پرسپولیسی‌ها این بار در قواره سرمربی است؛ مربی‌ کرواتی که توان و تاثیر خودش را در طی مدت کوتاه حضور در این باشگاه ثابت کرده و به نظر می‌رسد با شناختی که از شرایط باشگاه پدیده و سطح توقعات مدیرانش پیدا کرده می‌تواند گام جلوتری نسبت به سایر گزینه‌ها باشد.

 

پدیده در صورت تایید پانادیچ و مشخص شدن سطح کمک استان اقدام خود برای یارگیری را به زودی آغاز خواهد کرد و به نظر می‌رسد حالا که فوتبال استان خراسان تنها یک نماینده در لیگ‌برتر دارد، شانس‌های حمایت از این باشگاه 6ساله و حالا با طرفدار بیشتر و بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها