کد خبر : 1523406 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 10:22 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی هادی و ابهام بزرگ در سنگین وزن(عکس)

کشتی گیر آذربایجانی بار دیگر توانست در سنگین وزن حرف اول را بزند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد با توجه به حضور چند مدعی صاحب نام در سال های اخیر همواره از جذابیت خاصی برخوردار بوده است.


در سال های اخیر اکثرا کمیل قاسمی توانسته در رویدادهای مهم حضور پیدا کند و نتیجه اش هم کسب ۲ مدال برنز و نقره از المپیک های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ است.


پرویز هادی که قبل از المپیک ۲۰۱۶ با اعتراض به نحوه انتخاب شدن کمیل قاسمی جنجال بزرگی برپا کرد، در ۳۰ سالگی همچنان با انگیزه برای دوبنده تیم ملی تلاش می کند.


این آزاد آذربایجانی در شرایطی در رقابت های انتخابی اخیر در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد که رقیب سرسختی مثل یدالله محبی از کرمانشاه را از پیش رو برداشت.

 

1301580


این ۲ کشتی گیر که به فینال این وزن رسیده بودند، کشتی های جذابی را برگزار کردند که در نهایت پرویز هادی با ۲ پیروزی صاحب دوبنده تیم ملی شد.


البته هنوز یک بخش از ماجرا مبهم مانده و ممکن است مثل سال های گذشته باعث ایجاد حاشیه شود. با اینکه تصور می شد کمیل قاسمی هم در رقابت های انتخابی حاضر شود، او چند روز مانده به برگزاری این رقابت ها اعلام کرد از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده و با ارائه گواهی پزشکی در انتخابی شرکت نکرد.

 

1301579


حالا باید دید شورای فنی بار دیگر تصمیم به برگزاری مسابقه انتخابی بین پرویز هادی و کمیل قاسمی می گیرد یا اینکه گزینه نخست سنگین وزن آزادکار آذربایجانی خواهد بود.


قطعا اضافه شدن قاسمی به چرخه کشتی گیران مدعی این وزن می تواند بار دیگر صدای اعتراض پرویز هادی را بلند کند.

دیدگاه‌ها