کد خبر : 1523424 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 11:53 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر - ساسولو

شاگردان اسپالتی، یکی از مهم ترین دیدارهای فصل خود را امشب مقابل ساسولو در ورزشگاه خانگی شان برگزار می‌کنند.

پیش بازی اینتر - ساسولو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر با 69 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ، با رم و لاتزیو در رقابت است. نراتزوری دو امتیاز با لاتزیو و 4 امتیاز با آ.اس رم فاصله دارد و با توجه به دیدارهای این دو تیم، کاملا شانس کسب سهمیه را خواهد داشت.

 

 

1290852

 

 

در حقیقت اینتر در دیدار پایانی به مصاف لاتزیو خواهد رفت که نتیجه آن دیدار، عملا تکلیف سهمیه را مشخص خواهد کرد، مگر اینتر در دیدار امروز امتیاز از دست بدهد و لاتزیو در دیدار این هفته خود به پیروزی برسد تا اختلاف دو تیم افزایش یافته و حتی پیروزی در بازی پایانی نیز برای اینتر چاره ساز نباشد. شاگردان اسپالتی در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی به دست آورده اند و روند خوبی را طی نکرده اند ولی امیدوارند این روند بهبود یابد.

 

در آن سو ساسولو، با 40 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و فصل برای آنها عملا به پایان رسیده است. تلاش ساسولو بر این خواهد بود که در دو بازی باقی مانده، بهترین نتیجه را کسب کرده تا در بهترین رتبه ممکن لیگ را به پایان برساند.

 

با این حال اینتر آمار بسیار ضعیفی مقابل ساسولو به ثبت رسانده و امروز کار دشواری پیش رویشان خواهد بود. در 6  تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای ساسولو و 1 پیروزی برای اینتر به دست آمده و نراتزوری کار دشواری برای شکستن این طلسم پیش روی خود خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301602

دیدگاه‌ها