کد خبر : 1523481 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 14:58 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

روند بازی بستگی به گل اول دارد

صالح: جبران شکست برای استقلال غیر ممکن نیست

مربی سابق استقلال می گوید استقلال می تواند نتیجه شکست برابر ذوب آهن در بازی رفت را در بازی برگشت جبران کند.

صالح: جبران شکست برای استقلال غیر ممکن نیست

مجید صالح در مورد بازی روز سه شنبه استقلال برابر ذوب آهن گفت و گوی جذابی با ورزش سه انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:


شکست استقلال قابل جبران است؟


الان با توجه به بازی های دنیا باید به این نتیجه رسید که دنیا نتایج سخت تر از این هم بر می گردد و حالا استقلال که شکست سنگینی را متحمل نشده است. حتما این نیست که اگر تیمی بازی رفت را برد در بازی برگشت تیم شکست خورده نمی تواند جبران کند و این موضوع واضح است.


استقلال- ذوب آهن بازی زیبایی می شود؟


اگر استقلال اول بازی گل بزند شرایط مساوی می شود و دو تیم احتیاط می کنند. ذوب آهن تلاش می کند هرطور شده گل نخورد. شرایط بازی احتیاطی می شود اگر استقلال گل اول را در دقایق ابتدایی بازی بزند. اگر ذوب آهن گل بزند برای استقلال فقط یک راه می ماند و آن هم حمله، حمله و حمله است چون این تیم نیاز به 3 گل خواهد  داشت.


برنامه شفر برای جدال با ذوب آهن؟


اعتقاد من این است که شفر بازی را به دو فاز تقسیم می کند، اول هر طور هست به گل برسد، اگر این زود اتفاق بیفتد برای ادامه بازی روی به احتیاط می آورد  ولی اگر دیر اتفاق بیفتد باید بازی تهاجمی را در طول 90 دقیقه از استقلال انتظار داشته باشیم.


استقلال ذوب آهن بدون غایبان خود چکار می کنند؟


ذوب آهن هر دو دفاع وسط را از دست داده است و فقط یک دفاع وسط دارد و  باید دید نفر دوم چه کسی است؟ داریوش شجاعیان و امید ابراهیمی از استقلال نیستند ولی ترافیک استقلال در پست هافبک میانی است و فکر می کنم شفر روزبه چشمی را به خط هافبک می آورد و به این شکل جای امید ابراهیمی را پر می کند. حضور آرمین سهرابیان و منتظری در پست دفاع چپ و راست در بازی رفت  یک سیستم دفاعی بود ولی برای بازی برگشت در این دو پست دو تغییر ایجاد می شود و آقای شفر از خسرو حیدری و امید نورافکن استفاده می کند. این را هم بگویم که بازگشت تیام به ترکیب اصلی استقلال قطعا این تیم را تهاجمی می کند.


استقلال صعود می کند یا ذوب آهن؟


نمی شود گفت کدام تیم صعود می کند و اصلا چیزی مشخص نیست. باید دید امیر قلعه نویی برای دفاع وسط چه فکری می کند. من فکر می کنم نقش میلاد فخرالدینی حساس تر از بازی رفت است. اگرذوب آهن عقب بازی کند، فضا برای بازیکنانی مثل فخرالدینی ایجادمی شود و او به خوبی می تواند به عنوان یک هافبک راست کاذب به خط حمله اضافه شود.  در مجموع من چون هم در ذوب آهن و هم در استقلال مربیگری کرده ام امیدوارم تیم با لیاقت تر برنده شود.

دیدگاه‌ها