کد خبر : 1523485 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 15:24 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ وقت فکر نمی کردم دروازه بان اول تیم هستم؛

میرزاپور: رحمتی می‌دانست بازی نکردنش به من ربط ندارد

ابراهیم میرزاپور سنگربان سابق تیم فولادخوزستان می گوید که در دوران رقابت او با مهدی رحمتی، هیچ مشکلی میان این دو وجود نداشته است.

میرزاپور: رحمتی می‌دانست بازی نکردنش به من ربط ندارد

ابراهیم میرزاپور دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط مهدی رحمتی در فصلی که گذشته، توضیح داد: خب در ابتدا مهدی رحمتی هم مثل سایر بازیکنان استقلال شرایط خوبی نداشت ولی رفته رفته خیلی شرایط برای تمام بازیکنان بهتر شد و مهدی رحمتی هم بهتر شد. مهدی فصل بسیار خوبی داشته و اگر مشکل قدیمی با سرمربی تیم ملی نبود، با تیم ملی به جام جهانی روسیه می رفت.


میرزاپور در مورد دورانی که مهدی رحمتی در تیم ملی نیمکت نشین او بود و رفتاری که به عنوان رقیب با او داشت، عنوان کرد: خب آن موقع شرایط طوری بود که من هیچ وقت فکر نمی کردم که دروازه بان اول تیم هستم و همیشه این رقابت وجود داشت. مهدی (رحمتی)، وحید (طالب لو) و حسن رودباریان دروازه بان های دیگری بودند که در اردو بودند و هیچ وقت در بحث دوستی مشکلی نداشتیم.


وی ادامه داد: هر بازیکنی از بازی نکردن ناراحت می شود و شاید آنها هم از اینکه بازی نمی کردند ناراحت می شدند ولی می دانستند که بازی نکردنشان به من ربطی ندارد و تصمیم سرمربی تیم است و از دست من ناراحت نمی شدند. رفاقت ما سر جای خودش بود و در کنار رفاقت، رقابت هم داشتیم.


ملی پوش سابق ایران در خصوص اینکه در دیدار برگشت برابر ذوب آهن از میان دو چهره آماده این روزهای استقلال کدامیک شانس بیشتری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه دارند، بیان کرد: وقتی دو دروازه بان خوب و آماده دارید، تصمیم در مورد اینکه کدامیک بازی کنند، واقعا کار سختی است. به نظرم شفر مربی باهوشی است؛ هر دو بازیکن بسیار آماده هستند و  اصلا مشخص نیست. در نهایت مربی با تفکراتی که دارد و اطمینانی که به آن دو دارد، انتخاب می کند.

دیدگاه‌ها