کد خبر : 1523500 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 16:33 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئال-سلتا؛ شب خداحافظی بیل و بنزما؟

رئال مادرید امشب اخرین بازی خانگی فصل خود را برابر سلتا برگزار خواهد کرد.

رئال-سلتا؛ شب خداحافظی بیل و بنزما؟

به گزارش "ورزش سه"، این بازی امشب در برنابئو برگزار خواهد شد و رئالی ها در آخرین بازی خانگی خود محکوم به پیروزی بر سلتا هستند.

رئال که خیلی زود از قافله قهرمانی در لالیگا عقب ماند و سپس در کوپا دل ری نیز حذف شد، توانسته به فینال لیگ قهرمانان برسد و پس از بازی با سلتا، یک بازی با ویارئال درپیش دارد و سپس خود را برای بازی نهایی مقابل لیورپول مهیا خواهد کرد.

 

 

1299732

 

 

بازی امشب می تواند بازی خداحافظی چند بازیکن رئال مادرید با هواداران نیز باشد. برای مثال گرت بیل و کریم بنزما، دو مهاجم رئال، شاید آخرین بازی خود در برنابئو را برگزار کنند. هر دوی آنها در فصل جاری نمایش های پرنوسانی داشتند و نتوانستند نیازهای تهاجمی رئال را برآورده سازند.

 

بیل که زمانی جایگاهی ثابت در رئال داشت، اخیرا حتی شاهد حضورش روی نیمکت ذخیره ها در بازی های بزرگی مثل بایرن و یوونتوس نیز بودیم و یا بنزما که در این فصل آمار گلزنی بسیار بدی از خود به جای گذاشته نیز مدت هاست که دیگر محبوب هواداران نیست.

 

در روزهایی که شایعات آمدن نیمار، لواندوفسکی و حتی محمد صلاح به رئال شنیده می شود، می توان حدس زد که بیل و بنزما تابستان پیش رو در فهرست فروش قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها