کد خبر : 1523508 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 17:06 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی امیدوار به اولین حضور 90 دقیقه ای در آسیا

مهاجم پرسپولیس امیدوار است در دیدار برگشت مقابل الجزیره برای اولین بار حضور 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.

نعمتی امیدوار به اولین حضور 90 دقیقه ای در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که در ابتدای فصل از جمع شاگردان مجید جلالی به سرخپوشان پایتخت پیوست، رقابت سختی را برای رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس با بازیکنان این تیم آغاز کرد. او بعد از حضورهای نصفه و نیمه در ترکیب تیمش از اواسط نیمه دوم جزو مردان اصلی برانکو شود. نعمتی در لیگ هفدهم در 21 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و آمار 749 دقیقه بازی را به نام خود ثبت کرد. دو گل بازی برگشت گسترش فولاد و استقلال خوزستان و یک پاس گل در بازی مقابل نفت تهران حاصل کار او در این دقایق بوده است.


اما هافبک مهاجم پرسپولیس که در همه 7 دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برای سرخپوشان به میدان رفته هنوز نتوانسته یک بازی را به طور کامل بازی کند. او در دو بازی اول به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده ودر الباقی دیدار در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته اما هیچگاه نتوانسته تا دقیقه 90 در زمین حضور داشته باشد. یک گل زده در بازی رفت مقابل السد تنها نقطه روشن عملکرد نعمتی در لیگ قهرمانان اسیا به شمار می رود.


نعمتی که با نیمکت نشین شدن منشا موفق شد به جمع 11 بازیکن برتر برانکو راه پیدا کند، به خوبی توانسته رضایت پروفسور را به خودش جلب کند. اما هنوز توقعات را برآورده نکرده و نتوانسته چه در مقام گلساز و چه در موقع گلزنی درخشش فصل قبلش را در پیکان تکرار کند. او که در بازی های اخیر پرسپولیس یک خط جلوتر از پست اصلی اش و پشت سر علی علیپور بازی می کند، نتوانسته هماهنگی لازم رابا علی علیپور ایجاد کند. برانکو امیدوار است در روزهایی که منشا از فرم مطلوب و ایده آلش به دور است، بتواند از نعمتی در ترکیب تیمش استفاده کند.


این آخرین فرصت نعمتی برای درخشش است و اگر می خواهد در جشن صعود تیمش سهیم باشد، باید پشت سر علیپور ضمن تغذیه مهاجم اول تیمش، به فکر گلزنی هم باشد. هفته هاست که برانکو نعمتی را به منشا ترجیح داده و سبک بازی وی را می پسندد. به نظر می رسد با توجه به نیاز سرخپوشان به کسب برد در بازی برگشت مقابل الجزیره برانکو بار دیگر نعمتی را در ترکیب ثابت تیم و در کنار علی علیپور به میدا بفرستد. باید منتظر ماند و دید آیا نعمتی می تواند برای اولین بار 90 دقیقه حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند یا نه.

دیدگاه‌ها