کد خبر : 1523537 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 19:47 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1 - 4 اشتوتگارت؛ خداحافظی تلخ با هاینکس!

بایرن در خانه خود با نتیجه عجیب 1-4 مغلوب اشتوتگارت شد.

بایرن 1 - 4 اشتوتگارت؛ خداحافظی تلخ با هاینکس!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در آخرین هفته بوندسلیگا و آخرین بازی هاینکس در لیگ روی نیمکت خود، در خانه خود سورپرایز شد و با نتیجه عجیب 1-4 برابر اشتوتگارت شکست خورد. البته هاینکس یک بازی دیگر و در فینال جام حذفی برابر فرانکفورت روی نیمکت بایرن خواهد نشست.

 

بازی با برتری اشتوتگارت آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 و روی پاس دونیس و ضربه گینزچک در مقابل دروازه به گل اول دست یافت.

 

1301695

 

بعد از دریافت گل بایرن مونیخ حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 21 و روی فداکاری لواندوفسکی و پاس فوق العاده او به تولیسو در مقابل دروازه، توسط هافبک جوان خود به گل تساوی دست یافت.

 

در دقیقه 33 و روی ارسال ریبری، لواندوفسکی می توانست با یک ضربه سر زننده گل دوم لقب گیرد اما زیلر مانع او شد.

 

اما در دقیقه 42 این دونیس بود که با یک حرکت انفرادی زیبا و به هم ریختن دروازه بایرن، گل دوم اشتوتگارت را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 1-2 این تیم به پایان برسد.

 

1301697

 

اشتوتگارت نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 و با ارسال اینشوا و ضربه سر دیدنی آلوکو به گل سوم هم دست یافت.

 

4 دقیقه بعد این بار گینزچک روی ریباند مهار فوق العاده اولرایش در دهانه دروازه موفق به زدن گل چهارم هم شد تا شگفتی تکمیل شود.

 

1301699

 

بعد از دریافت 4 گل، بایرن به سرعت در تلاش برای جبران شکست عجیب برآمد و در دقیقه 59 می توانست توسط ریبری یکی از گل های دریافتی را جبران کند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 65 و روی ارسال تیاگو، لواندوفسکی فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 80 این کیمیچ بود که شانس خود را از فاصله ای دور برای گلزنی امتحان کرد اما زیلر عکس العمل خوبی نشان داد. در ادامه تلاش بایرن ثمری نداشت تا آنها نهایتا با نتیجه 1-4 مغلوب اشتوتگارت شوند.

دیدگاه‌ها