کد خبر : 1523553 | 22 اردیبهشت 1397 ساعت 21:20 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسا به شایعات جذب گریزمان

ارنستو والورده، سرمربی بارسا تاکید کرد که هدف این تیم به پایان رساندن فصل بدون شکست است.

واکنش سرمربی بارسا به شایعات جذب گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا شب در شرایطی به مصاف لوانته خواهد رفت که فاصله زیادی با رقم زدن اتفاقی تاریخی در لالیگا و به پایان بردن یک فصل بدون شکست ندارد.

 

دیدار برابر لوانته: "بعد از فتح لالیگا، حالا ما به دنبال انگیزه های جدیدی هستیم و اگر بتوانیم در نهایت یک فصل لالیگا را بدون شکست به پایان برسانیم، اتفاقی تاریخی را خلق کرده ایم. وقتی که فصل رو به پایان است، شما علاقمندید همه چیز را فتح کرده و همه کارها را انجام دهید و فصل را به اتمام برسانید. ما می خواهیم فصل را بدون شکست به پایان برسانیم و تمام تمرکز من روی این موضوع است.

 

1293636

 

من همیشه معتقدم لوانته این قدرت را داشته که فصل را در رتبه بالاتری به پایان برساند. در هفته های اخیر لوانته به شکلی فوق العاده امتیازات زیادی جمع کرده و حالا در منطقه ای قرار دارد که از اعتماد به نفس و آرامش کافی برخوردار است."

 

شایعات انتقال گریزمان: "برای بازیکنان باکیفیت همیشه در یک تیم فضا وجود دارد و من در این مورد با نظر زیدان موافق هستم اما گریزمان که هنوز بازیکن بارسلونا نیست."

 

کفش طلای مسی: "من علاقمندم او این عنوان را فتح کند زیرا این نتیجه تلاش بی وقفه او بوده اما هنوز ترکیب دیدار برابر لوانته مشخص نیست."

دیدگاه‌ها