کد خبر : 1523590 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 01:04 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش گرت بیل و ایسکو

رئال مادرید 6-0 سلتاویگو: شش گل برای سومی

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-0 سلتاویگو را شکست بدهد و عنوان سومی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کند.

رئال مادرید 6-0 سلتاویگو: شش گل برای سومی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که پیش از این دیدار از نایب قهرمانی اتلتیکو مادرید مطلع شده بودند، مقابل سلتاویگو با ارائه یک نمایش هجومی، 6 بار به گل رسیدند تا حداقل رتبه سوم شان در این فصل را قطعی کنند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6، چیزی نمانده بود که کریم بنزما روی ارسال اشرف حکیمی، دروازه حریف را باز کند اما دروازه بان سلتا با یک واکنش خوب، توپ را برگشت داد. سه دقیقه بعد نوبت سلتا بود که تا آستانه باز کردن دروازه رئال پیش رفت اما ضربه بویه را ناواس دفع کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 13، رئال به گل رسید. روی پاس عمقی لوکا مودریچ، این گرت بیل بود که پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی، توپ را به گوشه دروازه سلتا فرستاد.

 

1301792

 

سلتا در دقیقه 17 توانست گل تساوی را وارد دروازه رئال کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. پس از آن رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 30 به گل دوم رسیدند. این بار بیل که روی پاس ایسکو صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن حریف در گوشه محوطه جریمه سلتا، صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

 

1301796

 

دو دقیقه بعد، رئال توانست برای بار سوم دروازه سلتا را باز کند. ایسکو که گوشه محوطه جریمه سلتا صاحب توپ شده بود، با یک ضربه فنی و تماشایی، توپ را به قعر دورازه حریف فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه با برتری 3-0 رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که اشرف حکیمی گل چهارم را به ثمر رساند. مدافع مراکشی رئال بعد از یک حرکت خوب از سمت راست، با یک ضربه نه چندان محکم توانست دروازه بان حریف را مغلوب کند.

 

1301803

 

برتری رئالی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقایق 59 و 61، این تیم دو موقعیت خوب داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 74 به گل پنجم رسید. ارسال زمینی ایسکو به دهانه دروازه سلتا را سرخی گومز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا حساب کار 5-0 شود

اما این هم پایان کار نبود و رئال در دقیقه 81 به گل ششم رسید. بورخا مایورال که در محوطه جریمه سلتا صاحب موقعیت شده بود، با فداکاری توپ را در اختیار تونی کروس قرار داد و ستاره آلمانی هم با یک بغل پای دقیق، گل ششم را به نام خود ثبت کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه 6-0 به سود رئال به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها