کد خبر : 1523596 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 01:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-2 ساسولو: امید سهمیه CL کمرنگ تر شد

اینتر در دیداری خانگی مقابل ساسولو با نتیجه 2-1 شکست خورد و امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ تر از قبل شد.

اینتر 1-2 ساسولو: امید سهمیه CL کمرنگ تر شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در 4 دیدار قبلی، سه پیروزی کسب کرده بودند، امیدوار بودند تا با پیروزی در این دیدار خانگی، همچنان از شانس کسب سهمیه برخوردار باشند اما با این شکست، اکنون تنها باید به لغزش لاتزیو امیدوار باشند.  با این نتیجه حضور رم در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان قطعی شده و جالب اینکه این اتفاق با درخشش شاگردان سابق اوزه بیو دی فرانچسکو در ساسولو رخ داد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه اینتری ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 25 به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که پولیتانو با هوشمندی توپ را از زیر دیوار دفاعی اینتر رد کرد و گل اول را به ثمر رساند.

 

1301821

 

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 31 به گل تساوی برسند اما ضربه بروزویچ را دروازه بان حریف به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول، اینتری ها فشار زیادی برای زدن گل تساوی روی دروازه حریف وارد کردند اما نتوانستند به گل برسند و نیمه اول با همان یک گل به سود ساسولو به پایان رسید.

نیمه دوم را ساسولو بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، روی یک ضدحمله به گل دوم برسند اما واکنش خوب هاندانوویچ، مانع از گلزنی براردی شد. در ادامه اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

در حالی که موقعیت های نرآتزوری یکی بعد از دیگری از دست می رفت، این ساسولو بود که در دقیقه 72 به گل دوم رسید. براردی که پشت محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1301822

 

اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 80 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی پاس ایوان پریشیچ به پشت محوطه جریمه، رافینیا با ضربه ای دقیق توانست قفل دروازه ساسولو را باز کند.

در دقایق پایانی بازیکنان اینتر فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل تساوی برسند و بازی با برتری 2-1 ساسولو به پایان رسید.

دیدگاه‌ها