کد خبر : 1523603 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 02:13 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی دستیار قدیمی مورینیو از منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که روی فاریا، دستیار قدیمی ژوزه مورینیو، در پایان این فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.

جدایی دستیار قدیمی مورینیو از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، فاریا که در دو سال اخیر کمک مربی منچستریونایتد بوده، در 17 سال گذشته دستیار اول مورینیو در همه باشگاه هایی که او حضور داشته، بوده است. مورینیو چند سال قبل گفته بود که فاریا می تواند یک سرمربی عالی باشد و او اکنون تصمیم گرفت که مرحله جدیدی از دوران حرفه ای اش را آغاز کند. او به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت:" بعد از بررسی طولانی و با قلبی گرفته، به این نتیجه رسیدم که زمان رفتن برای من رسیده است.

من یک تجربه 17 ساله شگفت انگیز و فراموش نشدنی داشتم. با این وجود، احساس می کنم که دوست دارم مدتی را در کنار خانواده ام باشم و پس از آن یک دوران حرفه ای جدید را آغاز کنم. از صمیم قلب از ژوزه مورینیو به خاطر اعتمادی که در همه این سال ها به من داشت، تشکر می کنم. از او به خاطر فرصتی که به من داد و اعتمادی که داشت، تشکر می کنم، همینطور به خاطر دانش و تجربه ای که به من انتقال داد. و مهمتر از همه به خاطر دوستی اش. همچنین از باشگاه منچستریونایتد و همه باشگاه هایی که در این مدت افتخار کار کردن در آنها را داشتم، تشکر می کنم."

 

 

1301827

 

ژوزه مورینیو هم در مورد جدایی فاریا گفت:" 17 سال در لیریا، پورتو، لندن، میلان، مادرید، دوباره لندن و منچستر. تمرین، بازی، سفر، مطالعه، خندیدن و همین طور اشک شادی ریختن. 17 سال و حالا آن بچه، یک مرد شده است. آن دانش آموز باهوش، یک کارشناس فوتبال شده است و آماده است تا یک دوران حرفه ای موفق به عنوان سرمربی داشته باشد. دلم برای دوستم تنگ می شود و این سخت ترین چیز برای من است اما شادی از هر چیزی مهمتر است و البته من به تصمیم او احترام می گذارم. به ویژه اینکه می دانم همیشه با هم خواهیم بود. شاد باش برادر!"

دیدگاه‌ها