کد خبر : 1523605 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:10 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رم - یوونتوس

دو تیم رم و یوونتوس، امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رم، حساس ترین دیدار این هفته سری آ را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی رم - یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری با کسب تساوی در دیدار امروز می‌توانند قهرمانی خود در رقابت‌های سری آ را قطعی کنند. پس از شکست مقابل ناپولی، خطر از دست رفتن قهرمانی بیش از پیش حس می‌شد ولی با امتیاز از دست دادن‌های ناپولی در دو دیدار اخیر خود، حالا یووه تنها یک امتیاز نیاز دارد تا هفتمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را قطعی کند. شاگردان آلگری که چهارشنبه شب موفق شدند مقابل میلان، جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرند، با قهرمانی در دیدار امروز، دوگانه را کسب خواهند کرد تا فصل موفقی را پشت سر گذاشته باشند.

 

 

1301829

 

 

در سوی دیگر میدان،  رم با 73 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و با توجه به شکست شب گذشته اینتر مقابل ساسولو، حضور آنها در رقابت‌های فصل آینده چمپیونزلیگ قطعی شده است و رقابت آنها تنها برای سوم و چهارمی با رقیب سنتی شان، لاتزیو خواهد بود. رم در 4 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، یووه توانسته نتایج بهتری کسب کند، هر چند رم نیز تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود. در این 6 تقابل، 4 پیروزی برای یووه و 2 پیروزی برای رم به دست آمده است.ریک کارسدورپ،گرگویر دفرل و برونو پرس، غایبان قطعی رم برای این بازی خواهند بود و حضور مانولاس هنوز مشخص نیست. در آن سو، متیا دی شیلیو و استفانو استورارو به علت مصدومیت و خوان کوادرادو به علت محرومیت، قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1301830

دیدگاه‌ها