کد خبر : 1523614 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 09:58 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

مظفر: بهترین لحظه عمرم را تجربه کردم 

صحبت های سرمربی تیم فوتسال زنان پس از قهرمانی

سرمربی تیم فوتسال زنان ایران می گوید که قهرمانی در آسیا چیزی بوده که سال ها در رویای خود به آن فکر می کرده و به دنبال آن بوده است.

صحبت های سرمربی تیم فوتسال زنان پس از قهرمانی 

به گزارش "ورزش سه"، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران پس از کسب قهرمانی در دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا گفت: در این لحظه واقعا خوشحالم. در واقع سال ها بود که انتظار این لحظه را می کشیدم و  این قهرمانی بهترین لحظات زندگی من را رقم زد.


مظفر در مورد عملکرد شاگردانش که به خصوص در دیدار فینال خیره کننده بود، عنوان کرد: فکر می کنم امروز تیم ما بهترین عملکرد خود را نشان داد. مسابقه فینال همیشه مسابقه منحصر به فردی است، چرا که بازیکنان تحت فشار و استرس قرار می گیرند و باید آنها را کنترل کرد و همینجا از کلیه اعضای کادر فنی و دستیارانم تشکر می کنم.

 

سرمربی تیم فوتسال زنان ایران در مورد بازی های آسیایی سال گذشته که با کسب رتبه سومی برای شاگردانش خاتمه یافت و تجربه رویارویی با ژاپن اضافه کرد: سال گذشته ما چندین مسابقه با تیم ملی ژاپن داشتیم ولی آنها در هر تورنمنت، تیم متفاوتی دارند. ژاپن کاملا تیم متفاوتی با تیم سال 2015 و همینطور تیم سال 2017 در ترکمنستان بود. ما هم بازیکنان و هم کادر فنی جدیدی در این تیم دیدیم. می دانستیم که با تیم جدیدی روبرو هستیم که تغییرات زیادی داشته است.


مظفر ادامه داد: فکر می کنم عملکرد آنها در نیمه نهایی مقابل تایلند عالی بود. ما روی دو مسابقه آنها برابر چین و تایلند تمرکز کردیم و آنها در این مسابقه از مجموعه ای از تاکتیک ها استفاده کردند، اما ما برای این برنامه ها آماده بودیم و همینطور برای برنامه پاورپلی (بازی با 5 بازیکن) هم خودمان را آماده کرده بودیم.


سرمربی تیم زنان فوتسال ایران با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش در خط دفاعی بیان کرد: فکر می کنم عملکرد فوق العاده ای در خط دفاعی از بازیکنانم دیدیم. در واقع ما توانستیم 5 گل بزنیم، چون در نیمه اول به خوبی از دروازه خودمان دفاع کردیم.


مظفر در ادامه ضمن تبریک به فرشته کریمی به دلیل کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات و همینطور سارا شیربیگی و فاطمه اعتدادی که با 9 گل عنوان خانم گلی مسابقات را مشترکا به دست آوردند، به تمجید از عملکرد فرزانه توسلی گلر تیم خود پرداخت که نمایش خیره کننده ای در فینال داشت و گفت : فکر می کنم فرزانه بهترین گلر فوتسال آسیا است. در سال 2015 و همینطور این تورنمنت او درخشان بود و برای این عملکرد توسلی شایسته کسب عنوان بهترین دروازه بان آسیا است.

دیدگاه‌ها