کد خبر : 1523645 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 11:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

سفرم به آمریکا شخصی بود؛ نه بسکتبالی

حدادی: خداحافظی از تیم ملی؟ فعلا به آن فکر نمی‌کنم

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: انتخاب بائرمن به عنوان سرمربی سیچوان تصمیم این باشگاه بوده؛ اما احتمالا من از این تیم جدا می شوم.

حدادی: خداحافظی از تیم ملی؟ فعلا به آن فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، شاید این یک حرف مشترک در میان تمامی مربیانی باشد که در سال های اخیر روی نیمکت تیم ملی نشسته اند: «نمی توان از نام حامد حدادی به راحتی گذشت». سنتر 218 سانتی متر بسکتبال ایران که بارها عنوان MVP را در قاره کهن کسب کرده، همچنان با انگیزه در تمرینات تیم ملی حاضر شده و به کارش در سطح ملی ادامه می دهد. 


حضور حدادی در تیم ملی هیچ وقت قطع نشده و او برخلاف سال گذشته به صورت جدی درباره خداحافظی اش صحبت نمی کند. فعلا صعود به جام جهانی و قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 اهداف بزرگ آسمان خراش های بسکتبال ایران محسوب می شود. 


در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال دقایقی با حامد حدادی همکلام شدیم که به تازگی از سفر آمریکا بازگشته و به کارش در کنار سایر بازیکنان ادامه می دهد. 


در ادامه مشروح صحبت های حامد حدادی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.


با هماهنگی کادرفنی در اردوی اول نبودم


دور دوم تمرینات تیم ملی در سال جدید آغاز شده و همه بازیکنان با انگیزه در اردو هستند. البته چند هفته پیش برخی از بازیکنان تمرینات خوبی را انجام دادند و از ما آماده تر هستند. این دومین دوره اردو در سال جدید است که جدی تر برگزار می شود. در اردوی اول من حضور نداشتم چون با هماهنگی کادرفنی در سفر بودم و بعد از بازگشت در تمرینات شرکت کردم. 


سفرم به آمریکا شخصی بود


در آمریکا هم که بودم، تمرین می کردم اما تمرینات بسکتبال با تمریناتی که من آنجا انجام می دهم؛ تفاوت دارد. البته سفر من کاملا شخصی بود و برای انجام یکسری کارهای شخصی به آمریکا رفته بودم و سر موعد هم بازگشتم. به هر حال یک ورزشکار باید هر جای دنیا که باشد، بدنش را آماده نگه دارد؛ اما تمرین جدی بسکتبال را از دیروز با تیم ملی آغاز کردم. 


مذاکراتم با سیچوان خوب پیش نرفت


چند فصلی را در تیم سیچوان بازی کردم؛ اما احتمال دارد از این تیم جدا شوم. البته سیچوان با وجود رتبه بدی که داشت، سقوط نکرد. اول فصل تصمیم داشتم با آنها جدی مذاکره کنم؛ اما در پایان فصل دیگر مذاکرات ما جدی نشد. مسائل مالی هم یکی از مواردی بود که باعث شد مذاکرات ما خوب پیش نرود. باید در آینده ببینیم که چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه پیشنهاداتی به من می رسد. 


باشگاهها نمی توانند مانع حضورم در تیم ملی شوند


اصلا این حرف ها مطرح نیست که باشگاه های چینی اجازه ندهند من در تیم ملی باشم. من همیشه با مربیان تیم ملی هماهنگ بودم و طبق قرارداد می توانم در تمرینات تیم ملی حاضر شوم. بحث مسابقات باشگاهی و ملی جداست و حتی اگر تداخل داشته باشد، مسابقات ملی اولویت دارد. 


انتخاب بائرمن در تصمیمم تاثیرگذار است


بائرمن، سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی تیم سیچوان انتخاب شده و من هم خیلی خاطرات خوبی از او ندارم. با این حال این تصمیم مدیران آن باشگاه بوده و من نمی توانم بگویم خوب است یا بد. این انتخاب هم در تصمیم من تاثیرگذار است. به احتمال فراوان من از سیچوان جدا می شوم و هم اکنون مشغول مذاکره با 3 باشگاه دیگر هستم. 


نمی توانم بگویم کدام مربی بهتر است


همه مربیان برای من قابل احترام هستند. من در ایران و تیم ملی با مربیان زیادی کار کردم و نمی توانم بگویم که کدام بهتر هستند. من همیشه به عنوان بازیکن کار خودم را انجام دادم و هر مربی هم که بالای سر تیم ملی بوده، بدون مشکلی با او کار کردم. الان هم شاهین طبع سرمربی تیم ملی است و زحمات زیادی می کشد. 


اینطور نیست راحت به جام جهانی برویم


نباید فکر کنیم راحت می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. باید مرحله به مرحله پیش برویم. ما 2 بازی حساس با قطر و قزاقستان در پیش داریم که امیدوارم بتوانیم با موفقیت آنها را سپری کنیم. سپس در دور دوم باید با تیم های قویتری بازی کنیم که اصلا کارمان آسان نیست. به هر حال ما سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و جزو تیم های صعود کننده به جام جهانی باشیم. 


فعلا به خداحافظی فکر نمی کنم


فعلا تمرکزم روی بازی های تیم ملی است و نمی خواهم درباره خداحافظی صحبت کنم. من همیشه در اختیار تیم ملی بودم و سال هاست که خودم را ثابت کردم. با این حال فعلا به خداحافظی فکر نمی کنم و بهتر است بعدا درباره آن صحبت کنم.

 

گفت و گو از حسین جمشیدی

دیدگاه‌ها