کد خبر : 1523664 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 13:50 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار هافبک پرسپولیس بی‌نتیجه ماند

اما و اگرها درباره بازی کمال کامیابی نیا

هافبک مصدوم پرسپولیس در تلاش است شرایط بازی در آخرین جدال فصل تیم را برای خود مهیا کند.

اما و اگرها درباره بازی کمال کامیابی نیا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیداری حساس که در آن تنها پیروزی می‌تواند شاگردان برانکو را راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کند به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.

شاگردان برانکو بازی رفت را در امارات و در استادیوم محمدبن زاید با 3 گل شکست خورده‌اند و اکنون چشم به پشتوانه دو گل زده در خانه حریف دوخته‌اند. یکی از اتفاقات تلخ بازی رفت مصدومیت کمال کامیابی نیا بود؛ هافبک دفاعی ملی‌پوش سرخپوشان به دلیل در رفتن کتف از جریان بازی خارج شد. این چهارمین بار بود که این بازیکن این مصدومیت را پیش روی خود می‌دید و این مساله باعث شد تا تصور غیبت طولانی مدت او قابل پیش بینی باشد.


کامیابی نیا اما در بازگشت به تهران به همراه دکتر تیم نزد متخصص رفت و با اعلام اینکه نیازی به عمل جراحی ندارد، به صورت موازی فیزیوتراپی و تمرینات سبک خود را آغاز کرد. او طی دو روز اخیر تمرینات زیر نظر برانکو و در کنار دیگر بازیکنان را نیز بدون مشکل خاصی دنبال کرد. این در حالی بود که برانکو به شدت نگران ستاره ملی‌پوش تیمش بود و با توجه به نظر پزشکان مبنی بر اینکه نباید فشاری به نقطه مصدومیتش وارد شود از او در چند صحنه خواست تا محافظت از خود را در دستور کار قرار دهد و نگران آینده و بازی با الجزیره امارات نباشد.


هافبک دفاعی پرسپولیس که حضور در بازی مقابل الجزیره و تلاش موفق 90 دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان را حائز شانس بزرگش برای امیدواری حضور در لیست ابتدایی کارلوس کی‌روش در فاصله کمتر از یک ماه به جام جهانی می‌داند، بدون توجه به شرایط مصدومیت و عواقب احتمالی برخورد‌های فیزیکی با بازیکنان به کار خود ادامه داد.


با تمام این شرایط اما بعید است که برانکو روی وضعیت بدنی کامیابی نیا برای جدال مقابل الجزیره امارات ریسک کند. با این حال کامیابی‌نیا از کمترین روزنه شانس خود برای حضوری موفق در ترکیب پرسپولیس استفاده می‌کند و در تلاش است با نمایش انگیزه و توان بدنی و فیزیکی خود این مساله را به کادرفنی سرخپوشان به اثبات برساند.


با این حال نکته جالب توجه در نشست خبری امروز حضور احمد نوراللهی به همراه برانکو ایوانکوویچ است. این حضور شماره هشت سرخپوشان نشان می‌دهد نوراللهی به طور قطع در جدال فردا جزو نفرات اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود. حضوری که باعث خواهد شد یکی از پست‌های شماره شش پرسپولیس در سیستم برانکو ایوانکوویچ به این بازیکن اختصاص داده شود. طبق قوانین چمپیونزلیگ آسیا، بازیکن حاضر در نشست خبری پیش از بازی باید یکی از نفرات اصلی بازی باشد و این نکته نشان دهنده‌ی حضور ثابت نوراللهی در بازی مقابل الجزیره امارات خواهد بود.


اکنون کامیابی نیا باید برای حضور ثابت در ترکیب تیمش به دنبال سهمیه دیگر در پست شماره 6 باشد. با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی و بازگشت محمد انصاری به پست مدافع چپ، حسین ماهینی از خط دفاعی منفک خواهد شد و این بازیکن نیز شانس حضور در پست هافبک دفاعی را برخوردار است.


این مساله محتمل‌ترین اتفاقی است که می‌تواند آخرین حضور کمال کامیابی نیا در بازی پایانی فصل را شکل دهد و زوج خط میانی در پست هافبک دفاعی با حضور حسین ماهینی و احمد نوراللهی را شکل دهد. کامیابی نیا که قراردادش با پرسپولیس بعد از جدال مقابل الجزیره امارات به پایان خواهد رسید، در صورت تمدید قرارداد در فصل آینده بار دیگر به ترکیب این تیم خواهد آمد و البته از این شانس نیز برخوردار است که در دقایق پایانی و با توجه به شرایط تیم مقابل شاگردان تن کاته فرصت بازی کوتاهی نصیب‌اش شود.

دیدگاه‌ها