کد خبر : 1523675 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 14:10 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

از الجزیره ضعیف‌تر نیستیم و فلسفه ما برد است

برانکو: با هواداران جشن صعود خواهیم گرفت

سرمربی کروات سرخپوشان در تلاش است با انگیزه بازیکنان و حمایت هواداران با همان فلسفه همیشگی جدال پایانی فصل را با پیروزی به سرانجام برسانند.

برانکو: با هواداران جشن صعود خواهیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که به همراه احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از جدال مقابل الجزیره امارات حضور یافته بود، در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت: سلام به همه دوستان، فردا بازی برگشت و این نیمه دوم ماست. بازی برای الجزیره مهم است چون در لیگ خودشان نتایج خوبی نگرفتند و بالا رفتن برای آنها خیلی مهم است اما ما ۹۰ دقیقه بازی داریم و می‌خواهیم نتیجه ۳-۲ بازی رفت را جبران کنیم اما ما تیم ضعیف‌تری نسبت به الجزیره نیستیم و امیدوارم هواداران هم بیایند.


وی ادامه داد: بازیکنان شرایط خوبی دارند فقط کمال کامیابی‌نیا در بازی رفت مصدوم شد و در بازی برگشت حضور نخواهد داشت. بازیکنان شرایط خوبی دارند، در لیگ قهرمان شدیم و می‌خواهیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم. ما می‌خواهیم از بازی فردا جشن صعود بگیریم.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در خصوص نقاط قوت الجزیره و برنامه‌اش برای این تیم گفت: ما در بازی اول دیدیم که آنها خط حمله قوی دارند. شماره ۱۰ این تیم بازیساز خوبی است، آنها فلسفه خوبی دارند و از این فلسفه به خوبی استفاده می‌کنند اما فردا می‌بینیم در زمین چه اتفاقاتی می‌افتد. آنها در لیگ امارات نتایج خوبی نگرفتند و به همین دلیل بازی فردا برایشان مهم است.


برانکو در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا بعد از بازی مقابل الجزیره و عزیمت به کرواسی برای استراحت بار دیگر او را در تهران خواهیم دید و به همکاری با پرسپولیس ادامه می‌دهد گفت: من هنوز با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فرداست.


وی در ادامه درباره اینکه آیا نگرانی بابت وقت کشی حریف در بازی فردا با توجه به شناختی که از فوتبال حوزه خلیج فارس داریم، نخواهد داشت گفت: فلسفه بازی ما آسان است و فقط می‌خواهیم ببریم. فلسفه هر مربی این است که دوست دارد ببرد و چه این بازی و چه بازی‌های دیگر فرق ندارد و اینکه بازی‌های آسیایی به خصوص در این مرحله تیم ضعیف ندارد ، هر اشتباهی که یک تیم انجام دهد تیم حریف به خوبی از آن فرصت استفاده می‌کند.


برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی که پرسپولیس را در بازی رفت برتر از الجزیره دانست و اینکه برای بازی برگشت شرایط چیست گفت: اول اینکه الجزیره نشان داد تیم بسیار خوبی است اما این بازی یک بازی جدید است، ما در خانه و مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی می‌کنیم که از ما حمایت می‌کنند، همه توقع دارند ما بازی را ببریم و امیدوارم تماشاگران به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند اما از طرفی هم باید بگویم بازی سختی خواهیم داشت.


وی با اشاره به شرایط بازیکنانش برای بازی فردا گفت: ما در بازی فردا  کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در اختیار نداریم و ۲ بازیکن مصدوم داریم و بازیکن محروم نداریم اما به هر حال این فوتبال است و این تصور وجود دارد که هر بازیکنی مصدوم شود.


پایانبخش صحبت‌های برانکو ابراز امیدواری برای دریافت مجوز صعود به مرحله بعدی و حضور هواداران و جشن به همراه آنها بود: صحبت خاصی ندارم و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما بازی را ببریم اما الجزیره تیم آسانی نیست و تیمی که به این مرحله آمده تیم خوبی است و اینکه ۳ تیم ایرانی شانس صعود به مراحل بعد را دارند و امیدوارم ما هم جزو آنها باشیم.

دیدگاه‌ها