کد خبر : 1523676 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 14:13 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: بدون بمب و ترقه می‌رویم برای پیروزی و جشن

هافبک شماره هشت سرخپوشان از هواداران تیمش خواست بدون توجه به حاشیه‌ها با حمایت خود انرژی بزرگی برای صعود نصیب‌شان کنند.

نوراللهی: بدون بمب و ترقه می‌رویم برای پیروزی و جشن

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی که یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل الجزیره محسوب می‌شود در خصوص شرایط این تیم و انگیزه جبران شکست بازی رفت گفت: بازی خیلی سختی در پیش داریم. هدفمان صعود از این مرحله است. تمرینات خیلی خوبی را انجام داده‌ایم. امیدوارم نکاتی که کادر فنی به ما گفته‌اند را در زمین به خوبی اجرا کنیم و امیدوارم هستم که هواداران خیلی پرشور در بازی فردا ما را حمایت کنند.


هافبک پرسپولیس با اشاره به عواقبی که ایجاد حاشیه و پرتاب ترقه و مواد محترقه برای این تیم خواهد داشت گفت: هواداران پرسپولیس هواداران فهیمی هستند و امیدواریم بازی قشنگی را به نمایش بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم و امیدواریم هواداران بدون هیچ حاشیه‌ای فقط تیم را تشویق کنند تا انگیزه بزرگی برای نمایش جذاب و صعود در بین بازیکنان شکل دهند.


نوراللهی در پایان در خصوص آمادگی خود برای این بازی گفت: شرایط خیلی سختی داشتم، مسائل سربازی و... که گذشت و ان‌شاءالله جای خالی ربیع‌خواه را هم پر کنیم و نکات فنی آقای برانکو را در زمین اجرا کنیم. کارمان کار فنی است و امیدوار هستیم بتوانیم با پیروزی بازی فردا را پشت سر بگذاریم و من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم یک بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارم.

دیدگاه‌ها