کد خبر : 1523740 | 23 اردیبهشت 1397 ساعت 17:15 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاید برای خط هافبک سورپرایز داشته باشیم

الهویی: استراتژی قلعه‌نوعی بازی دفاعی نیست

مربی تیم ذوب آهن می گوید: استقلال را به طور کامل آنالیز کرده ایم و به خوبی مهیای این بازی سخت هستیم.

الهویی: استراتژی قلعه‌نوعی بازی دفاعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی ذوب آهن در مورد بازی برگشت تیمش مقابل استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: ما در بازی رفت تجربه خوبی به دست آوردیم و با آنالیز خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم آنها را مهار کنیم. هرچند استقلالی ها بازی را خیلی خوب آغاز کردند و با ارائه یک بازی پرفشار روی دفاع ما متمرکز شده بودند، اما با تعویض زودهنگامی که انجام دادیم، تمام کانال های نفوذی استقلال را بستیم.


او ادامه داد: یکی از نکات مهم و مثبت آقای قلعه نوعی بازی خوانی منحصر به فرد ایشان است. خیلی از مربیان وقتی تیم شان تحت فشار قرار می گیرد یا روی روند کاری شان گره می افتد تا پایان نیمه صبر می کنند بعد اقدام به تغییر روش می کنند. اما آقای قلعه نوعی خیلی زود و هوشمندانه تغییر روش داد و  قاسم حدادی فر را به میدان فرستاد. شما دیدید بعد از این تعویض جریان بازی به طور کامل در اختیار ما قرار گرفت.


الهویی در مورد جدال نزدیک رشید مظاهری و سیدمهدی رحمتی تصریح کرد: به گواه آمار رشید مظاهری یکی از بهترین گلرهای لیگ هفدهم و لیگ قهرمانان آسیا بوده و با آمادگی فوق العاده اش کمک زیادی به ذوب آهن کرده است. ما به نظر آقای کی روش احترام می گذاریم چرا که انتخاب هر بازیکنی در هر پستی وابسته به سلیقه تاکتیکی اوست. ولی اگر من جای آقای کی روش بودم نگاه ویژه تری نسبت به مظاهری اعمال می کردم. او می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند.


مربی ذوب آهن در مورد غیبت دو مدافع میانی تیمش در دیدار برگشت و احتمال انتقال جورجی ولیسیانی به خط دفاعی گفت: جورجی ذاتاً یک مدافع میانی است و در دینامو تفلیس هم در این پست بازی می کرد. با مصدومیت حدادی فر و مهدی پور، آقای قلعه نوعی از این بازیکن در پست هافبک دفاعی استفاده کرد و اتفاقاً خیلی خوب هم نتیجه داد. در میانه میدان هم در کنار قاسم حدادی فر بازیکنان خوبی مثل حمید بوحمدان و اکبر ایمانی را داریم هرچند شاید آقای قلعه نوعی یک سورپرایز در این منطقه داشته باشند.


الهویی در مورد شرایط بازی برگشت مقابل هواداران استقلال خاطر نشان کرد: آقای قلعه نوعی در طول هفته بارها با بازیکنان صحبت کرده اند تا ذهن بازیکنان معطوف به این بازی شود. هرچند برخی دوستان شیطنت هایی در فضای مجازی داشتند ولی ما معتقدیم نتیجه این بازی درون زمین رقم می خورد. در این مرحله سطح کیفی تیم ها بسیار بهم نزدیک است و تیمی برنده می شود که کمتر اشتباه کند. استراتژی ما ارائه بازی دفاعی نیست و قصد داریم برای یک بازی هجومی با کمترین اشتباه وارد زمین شویم.

دیدگاه‌ها